Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Gratis antivirus; what 2 do?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-08, 00:29   #1
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Gratis antivirus; what 2 do?

Sitter hjemme hos pappa og skal hjelpe ham med dataproblemer
(hadde IKT valgfag på vgs som eneste dokumenterte datakompetanse...)

Problemet; Norton antivirus abonnementet er gått ut og jeg tenker på å laste ned et av de gratis programmene jeg har blitt anbefalt. Men jeg mener også å huske at det kan bli problemer dersom man har flere ulike antivirusprogram, da de kan begynne å jobbe mot hverandre og ta opp all kapasitet. Så mitt spørsmål er om jeg bare kan laste ned, eller om jeg burde slette eller fjerne Norton fra maskinen først.

Anyone?

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 00:31   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gratis antivirus; what 2 do?

Fjern Norton og last ned AVG eller avast.

Gammel 20-12-08, 00:42   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du burde laste ned en avinnstaller for norton. Det kan ikke bare fjernes på samme måte som andre programmer på pcen. Den er dessverre mer kinkig.

Jeg bruker AVG, som har en gratis versjon. Har aldri hatt noe problemer.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 00:47   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Her er en fin tråd der jeg spurte om omtrent det samme og fikk gode svar - bl.a. om hvordan man avinstallerer Norton (det er ikke så enkelt som med andre program).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.