|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Lykke til med flytting DM. Jeg er veldig glad jeg slipper det midt oppi jula. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Slappe av.
![]() |
#23 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Skulle i skrivende stund vært på jobb, men er slått ut av bihulebetennelse. Vi skal på familiejulebord senere i dag og det må jeg mobilisere krefter til. I kveld er jeg bedt bort og bør absolutt gå der også. I morgen skulle jeg vært på jobb, men er vel fortsatt syk..Og så var det alle de restrerende julegavene som skulle ordnes da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Vaske hus, pakke gaver, handle mat og i morgen skal treet opp.. Så her skal det bli jul ila helgen
![]() |
#25 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Vi skal bake en porsjon til med pepperkaker og colakaker og vaske huset, kjøpe juletre - ellers slappe av og kose oss.
![]() |
#26 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Vi skulle egentlig på lunsj i dag til et vennepar, men den ble avlyst i går kveld pga. spying. Nå blir det Ikeaskruing og innreding av syrom i stedet.
![]() |
#28 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Vi skal rydde, rydde, rydde og montere møbler og rydde litt mer, siden vi "overtok"/fikk tilbake halve huset i går.
![]() |
#29 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Vi skal hogge juletre, bake og dele ut mange julegaver. I tilegg skal vi rydde og vaske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Øyboer
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?her pakker vi opp flyttelass, og leverer ut julegaver. Skal og kjøre et siste flyttelass i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Vi må vel begynne å tenke på juleforberedelser snart. |
![]() |
![]() |
#33 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I løpet av helga skal vi: rydde og vaske, handle inn mat til jul, finne 3 stk julegaver og pakke disse inn, julepynte, kjøpe noen blomster og rett og slett prøve å kose oss litt.
![]() |
#34 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Gløggfest med flere vennepar her. Har ei syk datter, men alle kommer for det. I morgen skal resten av gavene kjøpes.
![]() |
#35 |
blid
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I dag vasker vi hus. Loftstua og rommene til jentene blir nok julepyntet i løpet av dagen. I ettermiddag blir det pinnekjøttmiddag.
![]() |
#36 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Her bruker vi den til omgangssyken.
![]() |
#37 |
Glad
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Vi bruker den til avslapning ser det ut til. Har kjøpt juletre og sovet middag alle tre. Far sjøl er syk men han har da startet på potetstappen til oss likevel.
![]() |
#38 |
Javel
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Vi har vært hos frisøren med eldste og så har vi vært og sett pepperkakebyen. Nå er ungene levert hos mine foreldre og vi drar snart på julebord (med overnatting på hotell). I morgen får vi middag hos mine foreldre og så kommer min bror med familie til oss på kaffe.
![]() |
#39 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I dag er det stor grad av sløving, så langt. Har en plan om litt rydding og handling av mat. I morgen skal der pyntes kjapt til jul (vi har ikke mye pynt) og så skal vi ha noen venner på middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Her er det sløving. Vi har vært og kjøpt noen smågaver til Storesøsters venninner, og ellers gjort fint lite. Mannen skal på juleøltesting hos en venn, og jeg skal strikke ferdig en katt til Lillesøster og kose meg hjemme.
![]() |
|
|