Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen som klarer å gjette hva dette er?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-08, 11:46   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som klarer å gjette hva dette er?

Ok, hvis jeg lover å kjøpe nye, da går det vel greit?

Jeg har forøvrig kjøpt slike store perler til lillebror til å ha i julesokken hans siden han er så fascinert av perler. Vi har sittet litt med de små perlene, men de er litt for små for ham, så han blir endel frustrert, så det tenker jeg er unødvendig siden han ellers er en sånn tålmodig liten kar. (Han skreller mandarinene sine selv. - Jeg fikk storebror til å begynne med det selv samtidig nå. )

Gammel 20-12-08, 11:52   #22
Left
Passiv

Standard

Da går det greit
Hvis du soper opp de du alt har, så kan jo kunstneren selv få plukke dem opp derfra til boksen de skal opp i? Uten rusk.

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 11:53   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke rent få sånne perler som har gått i støvsugeren her i huset.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 12:41   #24
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det er da bare å åpne opp vinduet og slippe inn duene, så ordner de sakene og dere kan reise på ball.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 12:43   #25
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er ikke rent få sånne perler som har gått i støvsugeren her i huset.....

Må si meg enig med Anne C.

Om du er "snillere" enn meg, så kan du bruke tynnstrømpebukse i røret på støvsugeren, og suge opp perlene.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 12:56   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Feiebrettjobb! : også barnehageansatt:

Gammel 20-12-08, 20:24   #27
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Feiebrettjobb! : også barnehageansatt:

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 21:23   #28
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det er da bare å åpne opp vinduet og slippe inn duene, så ordner de sakene og dere kan reise på ball.

Jeg tenkte også på Askepott når jeg så perlene.

Gammel 20-12-08, 23:22   #29
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Må si meg enig med Anne C.

Om du er "snillere" enn meg, så kan du bruke tynnstrømpebukse i røret på støvsugeren, og suge opp perlene.

Genialt triks med strømpebukse på støvsugeren. :tester på smålego også:

Gammel 20-12-08, 23:25   #30
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Feie opp først og bruke tape på det som ikkje lar seg feie opp?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.