|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er lego et herk? | |||
Ja, det blir bare rot med det |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 7,02% |
Ja, det er kjedelig å leke med, og det blir bare rot |
6 | 5,26% |
Vi har ikke lego |
2 | 1,75% |
Nei, men vi trives i kaoset ![]() |
72 | 63,16% |
Nei, vi har det fint sortert slik du beskriver |
19 | 16,67% |
I coldn`t care less / dustepoll |
7 | 6,14% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Er lego et herk?Jeg må bare få konkludere med at lego er noe herk. Der kan vi virkelig snakke om leker som går i stykker med en gang!
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er lego et herk?(Ja, altså, jeg ser jo at poden synes det er gøy å bygge, men han bygger stort sett bare fri kunst, og vi trenger ikke tusen slike byggverk for det. Og på toppen av det hele blir han lei seg fordi han aldri får leke med stasjonene sine. Men han får jo ikke til å bygge dem opp fra kaoset. Så da stemmer jeg heller for faste borger og slik. Eller, kanskje vi kan lime de vi har?
![]() |
#4 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Lego? Herk? Gå og vask munnen din!
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er lego et herk?
Men, vi trenger jo ikke ørten ulike greier og klosser for å få det til. Det holder med en firelitersboks istedet for en hundrelitersboks liksom.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Lego er kult det, så lenge jeg slipper å bygge!
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Er lego et herk?Her går alt i samme boks når lekene blir knust. Det blir mange flotte og kreative resultater av bygging med alle delene. Vi tar vare på bruksanvisningene om vi husker det, men de fleste har nok forsvunnet. |
![]() |
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er lego et herk?mJeg elsker lego, og ligger gjerne på gulvet å hjelper til med bygging |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() Sv: Er lego et herk?Lego er ikke herk nei, man samler jo på bruksanvisningene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er lego et herk?Lego er morsomt og vi tar vare på alle bruksanvisningene, flere av tingene junior har ble bygd opp når han var fire år gammel og de er fortsatt hele, så de står pent på hylla når de ikke er i bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Jeg kan se tilbake på timevis med moro med legobygging, sammen med ungene mine og da jeg selv var barn. Vi brukte bruksanvisning og fri fantasi. Da eldste datter var liten fikk hun legoteppe av onkelen sin. Når leken var over var det bare å samle teppet, knyte igjen og vips var det ryddig. Nå har vi så mye lego at det ikke får plass i det ene teppet, men det går veldig fint å rydde opp i kasser også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er lego et herk?
Lego er den store lykken for hele familien. M på 21 har fremdeles masse Lego, og bygger stadig sammen med kompisene sine.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er lego et herk?Jeg liker ikke sånne Star Wars-legosett og lignende, der man må passe på å ikke miste deler og må bygge etter en viss modell. Jeg liker bare helt vanlig lego som man kan bygge hus og lignende av. Skikkelig bruke fantasien, i stedetfor å bygge etter en modell. Jeg synes vanlig lego er kjempeartig.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Er lego et herk?Selve byggverkene er ikke så spennde som alle de tingene man kan lage av de kule delene. Bare firkanter er kjedelig.
![]() |
|
|