Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp med filmtittel

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 16:20   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hjelp med filmtittel

Jeg husker en film, men jeg husker ikke hva den heter. Den handler om en mor som kidnapper datteren sin fra en far som ikke er snill mot henne. De må gå under jorda, få ny identitet og lever på flukt. Noen som kjenner igjen denne filmen?

Det er ikke "ikke uten min datter" jeg mener.

Gammel 28-12-08, 16:21   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med filmtittel

Gammel? Ny?
Skuespillere du husker?
HVOR i verden?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 16:23   #3
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker jo ikke! Kan vel være et par år siden jeg så den.
Amerikansk.
Husker ikke skuespillernes navn, men hun som spiller jenta er ganske kjent, husker bare ikke hva hun het. Jo, moren har jeg også sett før..

*hjelpsom*

Gammel 28-12-08, 16:37   #4
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Onsdagsfilmen på TVNorge.

Gammel 28-12-08, 16:39   #5
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Onsdagsfilmen på TVNorge.

Hva? Går den nå på Onsdag?

Gammel 28-12-08, 16:41   #6
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Neinei, det hørtes bare ut som en typisk sånnen film.

Gammel 28-12-08, 16:41   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hjelp med filmtittel

Jeg tror hun mente at det hørtes ut som en typisk slik film.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 16:43   #8
Kate

Kate sin avatar

Standard

Hjelp meg da!

Gammel 28-12-08, 18:14   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

"Ikke uten min datter"

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 18:25   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Hjelp med filmtittel

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

"Ikke uten min datter"

Leste du HI?
Dette står:

(..) Det er ikke "ikke uten min datter" jeg mener.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 18:28   #11
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Er det den filmen der mannen reiser med en ferje mot slutten, for å finne siste gjemmested?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 18:28   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres ut som Ikke uten min datter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 18:31   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.imdb.com/find?s=kw&q=kidnap&x=0&y=0

Gammel 28-12-08, 18:33   #14
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Er det den filmen der mannen reiser med en ferje mot slutten, for å finne siste gjemmested?

Også trener hun kjempemye så tilslutt så overrasker hun han og skambanker eller dreper han?

Gammel 28-12-08, 19:20   #15
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

"Ikke uten min datter"

Nope.

Nei. DE blir funnet, og datteren må flytte til faren, men får komme til moren når hun er ferdig å sone dommen (hvis jeg husker riktig)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det høres ut som Ikke uten min datter.

Ja, men det er ikke den, og handlingen er veldig ulik.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

http://www.imdb.com/find?s=kw&q=kidnap&x=0&y=0

Har lett, men finner den ikke.

Også trener hun kjempemye så tilslutt så overrasker hun han og skambanker eller dreper han?

Nei, hun blir tatt.

Gammel 28-12-08, 19:30   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Har du også sett Enough? (Jennifer Lopez.)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 19:44   #17
amo

amo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Har du også sett Enough? (Jennifer Lopez.)

Det var det den het ja. Drepte hun han? Husker ikke helt...

Gammel 28-12-08, 21:46   #18
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åååh, det høres kjent ut!
Er det noe med et strandhus og?

Gammel 29-12-08, 08:10   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Hjelp med filmtittel

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Leste du HI?
Dette står:

Leste tydeligvis ikke alt nei.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 09:26   #20
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det var det den het ja. Drepte hun han? Husker ikke helt...

Jeg husker faktisk ikke. Tror ikke det. Ser for meg at det var sånn "Jeg er sterkere og et bedre menneske enn deg, derfor skal du få leve-slutt".

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.