|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Størrelse TTH-dress til neste sesongJeg lader opp til januarsalget, da gjelder det å være rask. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesongMin 4 1/2-åring, 106 cm og 16,5 kg, druknet i 110. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesongVanskelig, men TTH er store i størrelsen. Ville gått for 104. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesongHar fortsatt følelsen av at TTH er et nummer større enn størrelsen tilsier, men det er på mine jenter. Min 4 åring er 100 cm nå og veier 16 kg, hun bruker 98 og har god plass. Men det skal sies at jentene mine ikke er langbente. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesongJeg har ei frøken som har TTH dress i str 104, hun er omtrent akkurat like stor som tassen din, og hun har veldig god plass, nesten så jeg tror hun kan bruke den en stund neste år og. Så jeg tror 110 vil være supert for gutten din neste år.
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesongJeg ville kjøpt 104. Syns de er veldig store i størrelsene, ca en størrelse større enn andre dresser. Min gutt på straks 7 år har den i 122, og han kunne godt hatt et nummer mindre. Jo yngre barna er jo verre er det for dem å ha for stor dress. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesongVi sverger egentlig til reima, men både de og TTH er jo store i størrelsen. Jeg kjøper ikke altfor store dresser, for da blir det ikke noe gøy for ungene å leke ....... de bare drukner i dress.
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesongJeg ville kjøpt dress i samme størrelse som han bruker i vanlig tøy. Bruker han 104 er det stort nok med TTH i 104. De er STORE. |
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesong
Ettersom min gutt har hatt 92 i Trolldress i over 2 år nå, er han vant til å drukne i dress |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Sv: Størrelse TTHdress til neste sesong
Neste år bruker han 110 i vanlig tøy og det er da han skal ha dressen. Men nå har han jo 98 i TTH dress og på ingen måte 98 i vanlig tøy. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Størrelse TTH-dress til neste sesongStorebror var 4 i fjor vinter, og tidlig på sesongen kunne han bruke 104 i Ticketdress. Lillebror er 3, og har en TTH i str 104. Han seriøst drukner i den, så vi har lagt den på vent. Han er ca 100 cm nå. |
|
|
|
#15 |
|
Like blid!
Sv: Størrelse TTH-dress til neste sesongMener at størrelsene ble korrigert i år til å være mer riktig.
|
|
|
|
#16 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse TTH-dress til neste sesongMin 2 1/2-åring har TTH-dress i str 92, og hun skal jammen vokse mye om ikke den dressen passer hele neste sesong også. Hun er ca 94 cm lang.
|
|
|
#17 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse TTH-dress til neste sesongMin 4-åring brukte str. 110 siste del av vinteren(feb.-mars/april), da var han 3,5år og han druknet ikke selv om dressen var romslig. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Størrelse TTH-dress til neste sesongJeg synes det er vanskelig å beregne sånt og hadde nok kjøpt 110 hvis jeg var i tvil. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
I mål
|
Sv: Størrelse TTH-dress til neste sesongJeg tror jeg heller mot 110. Til nød får den heller ligge og vente, det er jo ikke verre. Men jeg må sjekke dette med at størrelsene skal ha justert seg. Får høre i butikken. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse TTH-dress til neste sesongJeg ville gått for 110. Kjøpte nettopp ny tth til snuppa mi. Den er ganske stor ennå men den ser ikke ubehagelig ut likevel. Det er ikke sånn at den henger og slenger hvis du skjønner.
.. Sist redigert av Tøtto : 01-01-09 kl 17:24. |
|
|
|
![]() |
|
|