Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

… og hva_har_du

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sier du hva_har_du?
Selvsagt! 26 15,20%
Niks 94 54,97%
Hæ? 51 29,82%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 19:55   #101
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: … og hva_har_du

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Synes jeg har sett lite til og_hva_har_du? etter denne tråden. Ergo, hva?

Det er fordi du har vært for opptatt med slekt, venner, mat, nisser, hyggelig selskap og_hva_har_du til å legge merke til det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:13   #102
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Spurte faktisk om betydningen av det utrykket i en av "spørretrådene", men synes ikke jeg fikk en helt fullgod forklaring på når det passet å bruke det.
Ergo har jeg heller ikke brukt det.
Ergo er forøvrig et ord som blir lite brukt her inne. Ergo bruker jeg det tre ganger i dette innlegget.

Nå begynner jeg å mistenke at du ikke leser innleggene mine, rine.

"Ergo" er et av yndlingsordene mine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 03:42   #103
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

hei

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 19:24   #104
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå begynner jeg å mistenke at du ikke leser innleggene mine, rine.

"Ergo" er et av yndlingsordene mine.

Det vet du vel? At jeg ikke leser innleggene dine altså. (Just kidding, leser det meste, men litt fort av og til.)

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

hei

Jepp....Fargo var nok på fylla...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.