Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 20:44   #101
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men...jeg lurer fremdeles oppriktig på hvordan man bare kan klippe seg en eller to ganger på et år?

Fordi hun som klippet meg i mai? april? er intet mindre enn et geni og ga en klipp som fungerte kort, og som fungerer langt også. Håret mitt blir heller ikke overvettes slitt (selv om det røyner på nå, altså), og jeg farger ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:44   #102
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har klippet meg tre ganger i år den ene gangen ble det farge også. Det blir rundt 3000 kanskje?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:55   #103
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fordi hun som klippet meg i mai? april? er intet mindre enn et geni og ga en klipp som fungerte kort, og som fungerer langt også. Håret mitt blir heller ikke overvettes slitt (selv om det røyner på nå, altså), og jeg farger ikke.

Samme her. Har hatt en helt ok sparefrisyre og da klipper man jo ikke mer enn man må. Det at man ikke farger reduserer slitasjoen noe helt vanvittig. *erfart* Jeg resignerte og fikk mamma til å stusse tupper for en mnd siden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 20:57   #104
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men...jeg lurer fremdeles oppriktig på hvordan man bare kan klippe seg en eller to ganger på et år?

Hårstrikk og hestehale?

Ellers, så har jeg en sånn klipp som aC. (Og en stripefarge som sklir pent over i etterveksten.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:05   #105
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg har vore til frisør ein gong i år og brukte da 250.-

Eg likar ikkje å gå til frisør. Det luggar og eg må sitte å sjå på meg sjølv i ulideleg lang tid!

Gammel 29-12-08, 21:13   #106
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting - mannen klipper meg.

Gammel 29-12-08, 21:17   #107
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år har jeg blitt klipt av frisør en gang + av svogeren min en gang. Mest pga kjipt ammehår jeg ikke gidder å bruke penger på. Normalt sett bruker jeg vel ca 3000 kanskje. tre runder med klipp og farge.

Gammel 29-12-08, 21:18   #108
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Klipper meg hver 2-3mnd, da betaler jeg mellom 1500 og 2000kr for gangen.
Svarte bare for meg selv.

Gammel 29-12-08, 21:28   #109
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har brukt nærmere 3000 kr regner jeg med. Husker ikke helt om det er 3 eller 4 ganger jeg har vært hos frisøren. Ingen gråe hår, så striping og farging er stort sett bare for gøy om jeg gjør det.

Gammel 29-12-08, 21:32   #110
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

O`skrekk...når jeg regner sammen lander jeg på 11.100 - 13.000,- i året. Barna og mannen kommer i tillegg.
Men jeg er veldig fin på håret, dah.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:34   #111
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Klippet meg bare èn gang i 08 jeg. Kostet 300 kr, men jeg ble ikke fornøyd i det hele tatt. Så nå sparer jeg og kommer sikkert ikke til å klippe meg i hele 09. Pleier ikke klippe meg så ofte

Gammel 29-12-08, 21:40   #112
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ca 4000,- fordelt på fire ganger. Klipp + striper hver gang.

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:41   #113
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært hos frisøren en gang i år. Betalte vel 3-400 kr. Det er en stund siden, og håret når til rumpa nå, så nå må jeg snart få klippet det en del cm. igjen.

Jeg klipper mannen og har fått lov å klippe mellomsten også. Eldsten vil ikke klippe seg for tiden, så han har fått lov å la det gro, mens minsten er i en uklippelig uroalder, så der har jeg bare tatt noen tak med saksa en gang i mellom.

Sist redigert av Kaija : 29-12-08 kl 21:57.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:47   #114
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klippes av svigerinna mi når vi besøker henne om sommeren, og så klipper jeg meg en gang utenom det. Det koster vel en 5-600 kroner. Etter speilbildet å dømme bør det bli snart ...

Gammel 29-12-08, 21:47   #115
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vel, i fjor var jeg og fikk det satt opp til bryllupet, men gjorde ikke noe annet med det. Det ble betalt av farmor og farfar, men i år har jeg altså slått til med å gå til frisøren og få både håret klippet og stripet, kom vel på rundt 1000kr. Sist jeg var hos frisøren var til konfirmasjonen i 97.

Gammel 29-12-08, 21:48   #116
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

ca 4000,- fordelt på fire ganger. Klipp + striper hver gang.

Ja jeg har også vært 4 ganger, og klippet og stripet hver gang, men prisen for det var ca 6000 totalt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:51   #117
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er frisør annakvar måned, og fargar det annakvar gong. Så det blir vel rundt 5000 tenke eg. Som Snipa syns eg også at frisørbesøk er ei slags nødvendigheit.

Gammel 29-12-08, 22:17   #118
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har frisør på jobben. I og med at hun får leie billige lokaler, er ikke prisene hennes så stive. Dessuten farger hun håret mitt i en farge nær min egen, så hun farger det bare annenhver gang. Følgelig kan jeg gå til frisøren hver sjette uke, for annenhver gang 330 og 700 kroner, i Oslo. I og med at jeg er en somlekopp, som ikke går så ofte som hver sjette uke, vil jeg tro det kom på under 3000,- sammenlagt for et år.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:25   #119
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bare et par ganger i året, men da går det fort opp mot 2000 kroner.

Gammel 29-12-08, 22:29   #120
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I år har jeg brukt 500 kroner. Har vært to ganger. Ei barndomsvenninne er frisør, og i vinter/vår skulle hun på kurs og trengte en modell. Det fikk jeg da gratis. Så var jeg hos henne i sommer, og da tok hun meg inn som siste kunde på kvelden, og jeg betalte bare for fargene hun brukte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.