Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nyttårsforsett 2009

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 23:56   #41
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2009

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Skal du begynne?
Jeg må slutte.

Ellers får jeg ha som forsett å være mest mulig positiv, være mer aktiv og finne meg en treningsform som fungerer for meg.

Jeg bare tøyser, jeg har nok laster fra før.

Jeg skal trene i 2000. Det skal jeg klare tror jeg, i år ble det ingenting.
Jeg skal bli mer sosial.
Jeg skal bli flinkere til å spise.

Gammel 30-12-08, 01:34   #42
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal legge på meg.

Gammel 30-12-08, 01:38   #43
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har tenkt tanken på at jeg skal slutte å røyke på nyttårskvelden. Men om jeg klarer det er en annen sak. Skal i allefall prøve.

Gammel 30-12-08, 01:39   #44
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg skal legge på meg.

Vi kan ha sånn at jeg skal en ned for hver du går opp. Hadde vært en morsom twist. Egen "bli lekker"-tråd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 01:42   #45
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Signerer Inter. Bortsett fra at jeg leste "Jeg skal legge meg."

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 02:05   #46
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Vi kan ha sånn at jeg skal en ned for hver du går opp. Hadde vært en morsom twist. Egen "bli lekker"-tråd.

Ah ja det hadde blitt en morsom tråd!
Skjønt jeg trenger nok råd og tips på veien, for jeg klarer det bare ikke hvor mye jeg enn prøver.
Men vi kan godt lage en "Joika og Inters lekkertråd" Og se hvordan resultatet er om et år.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Signerer Inter. Bortsett fra at jeg leste "Jeg skal legge meg."

Da er det virkelig på tide å legge seg ja.

Gammel 30-12-08, 08:47   #47
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden så mye har falt på plass i løpet av 2008, er det bare noen få ting som trengs å justeres på i 2009, så uoriginalt nok:

- Her skal trenes mer og
- Spises mindre

Dessuten skal vi definitivt ha mer sex i 2009 enn vi har hatt i 2008.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 10:42   #48
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal:
Kose meg mer og stresse mindre
Fortsatt være forelsket i min kjære
Begynne å trene igjen (og det regelmessig!)
Være mer sosial, invitere venner på middag etc.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 11:55   #49
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Jeg skal ned 7 kilo og begynne å trene igjen. Har vært støttemedlem i 2 mnd nå.
Lage gode og mere sunnere middager.

Så får vi se hvor lenge det holder.

Gammel 30-12-08, 13:17   #50
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Siden forsetter gjerne blir brutt har jeg ingen spesielle i år heller.
Bortsett fra at jeg skal senke skuldrene litt og tenke mange gode tanker.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 13:21   #51
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Siden jeg alltid bryter nyttårsforsettene mine, så har jeg bestemt meg for å bli gravid. Garantert sikker prevensjon.

Jeg skal:

• Gå mer ut i regnet
  • Gjøre flere feil
  • Tilgi meg selv lettere
  • Le mer

Gammel 30-12-08, 23:04   #52
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal:

-Ha mer sex
-Drikke mer vin
-Lese flere bøker
-Lære meg noe nytt (strikking, toving, tverrfløyte)
-Leke mer med jentungen

Og ellers ubeskjedent:

-Nytt hus
-Ny jobb
-Ny kropp

Gammel 30-12-08, 23:07   #53
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal begynne å tenke på meg selv og sette grenser....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 00:17   #54
Utopia
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Sverige/Oslo
Utopia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skal slutte å røyke

Vurderer også sterkt å satse helhjertet på fitness....

Utopia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 00:26   #55
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

• 100 treningsøkter i 2009.
  • Mer champagne

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 00:32   #56
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Egentlig ikke et nyttårsforsett, men jeg skal slanke meg og trene mer. Har tendenser til benskjørhet og må slanke meg for å forebygge ny brystkreft. Så jeg setter i gang for fullt over nyttår. Startet i oktober, men pga operasjon tok jeg en pause som ble litt lenger enn jeg hadde tenkt...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 00:43   #57
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt mange forsetter opp gjennom årene, men de har alltid gått i knas før første uka av året var tilbakelagt.

Men i år skal jeg være litt mer kreativ enn å tenke på røyking og andre fysiske ting, og jeg har endt opp med dette:

Å bli flinkere til å gi tilbake på ting som andre gir meg. Som de så fint sier i Blåfjell: man låner, og gir noe tilbake.

Og så skal jeg bli flinkere til å bry meg. Ser jeg, eller opplever jeg noe som potensielt kan være vondt/vanskelig for andre, så skal jeg bry meg, i stedet for å anta at alt er i orden.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 00:43   #58
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyttårsforsetter?

Gammel 31-12-08, 09:41   #59
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- Jeg skal trene minst 100 ganger i 2009
- Jeg skal lese flere bøker

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 09:46   #60
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Slanke meg. Leve sunnere. Finne ut hva jeg vil med livet mitt....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.