Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg putter Josefine-plata inn i Macen men ingenting skjer

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 12:33   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg putter Josefine-plata inn i Macen men ingenting skjer

Ja, overskriften sier vel alt.

Jeg har faktisk aldri brukt cd-rom-stasjonen før og vet ikke helt hva jeg skal forvente skal skje.

Når jeg ser på innstillingene så sier de ikke noe m hva den skal gjør når en spill-cd settes inn. Kun musikk, film og tomme dvd-er.

Det står bakpå spillet at det skal funke for Mac.

Hjelp?

Gammel 30-12-08, 12:33   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg putter Josefine-plata inn i Macen men ingenting skjer

Prøv å leite etter den i Finder.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 13:09   #3
MikkelRev
Nybegynner

MikkelRev sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
MikkelRev har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er du sikker på at du har dvd-spiller og ikke cd-spiller. Hvis spillet er DVDrom og du har cd-spiller vil det ikke funke.

MikkelRev er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 13:35   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har da ny Mac du vel? Da har du DVD/CD rom og trenger ikke tenke på det.

Kommer CDen opp i Finder? Dvs hvis du åpner et Finder-vindu, så skal den stå under "Devices"-listen øverst til venstre (kjører OS på engelsk jeg da.) Da kan du dobbeltklikke på den så skal den starte.

Som oftest ligger DVD-spilleren til Apple som default. Er denne åpnet? (Se applikasjonslinjen nederst).

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.