|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Skal rømme
|
Anbefaling på FIN pc laptopJa her her det utseendet som teller, men det må være ok innmat også da. Macene er såå lekre, men tror likevel det blir pc her.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefaling på FIN pc laptopNoe av det lekreste jeg har sett på en stund, er Lenovo netbook - RØD |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefaling på FIN pc laptopVi kjøpte en HP på Expert nå til jul. 17" og flott "pianofinish". |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefaling på FIN pc laptopDe aller minste datamaskinene med 8,9" skjerm fåes i blått, rødt, brunt, sort, blått, hvitt, rosa osv. men skjermen blir litt for liten hvis man skal skrive noe særlig på den synes jeg. |
|
|
|
#6 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling på FIN pc laptopSerier med bærbare PC-er
|
|
|
#8 |
|
Skal rømme
|
Sv: Anbefaling på FIN pc laptopLurer egentlig litt på om jeg kanskje like gjerne skulle tatt en med 15 tommer og. Det er det de opererer med på dell feks. Mange fine der også, men er de bra i forhold til pris?
|
|
|
#9 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling på FIN pc laptop
Jeg har en dell, og er godt fornøyd med den.
|
|
|
#10 |
|
Skal rømme
|
Sv: Anbefaling på FIN pc laptopDell er litt vanskelige og sære da. :hm: Og jeg så et par tester av de variantene med fancye lokk etc og det var ikke så veldig gode skussmål de fikk. Og så hadde de blitt dyrere enn alternativene.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling på FIN pc laptop
Hvilken prisklasse? |
|