|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Jeg har ikke sinnsyke mengder, men endel. Så jeg venter i spenning på noen kloke svar. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Hvis du har røkt kjøttpålegg, er det veldig godt på brødskiva |
|
|
|
#5 |
|
Vaklende
|
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Takk for tips! Jeg har forsøkt å dele, men uten hell. Ellers smakte det veldig godt til frokost og lunsj sammen med kalkunrester, men det er bare meg som spiser det her i huset. Jobb er det først på mandag. Nei, jeg får spise til jeg sprekker? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Stopp helst litt før det er du snill |
|
|
|
#8 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Du må nok invitere noen på middag. Noen som ikke har begynt å slanke seg enda.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?
Det er jo innlysende. Det var ikke noe alternativ i mitt hode :enkel: |
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Og om noen har ringt for å melde fra om nyttårsbesøk synes jeg jeg hører det. |
|
|
|
#13 |
|
Vaklende
|
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?
Hehe, ja jeg tror jeg skremte bort noen før i dag. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Waldorf forsvinner jo helt av seg selv? :mandag mandag mandag:
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?*spiser spekemat og waldorf*
|
|
|
#17 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Du kan jo legge den ut på Finn.
|
|
|
#19 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Noe å gjøre med obskøne mengder Waldorf-rester?Jeg er overlykkelig for at jeg har en giga bolle waldorf i kjøleskapet. Laget tredobbel i går og 1/3 gikk med under middag med gjester. |
|
|
|
![]() |
|
|