|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Mountain Buggy Urban JungleHvor på nettet er denne å få kjøpt i 09-modell?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mountain Buggy Urban Jungle..Biteringen har de på nett , den heter 08/2 .http://www.biteringen.no/produkter/b...an-jungle-082/ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Mountain Buggy Urban Jungle..
Takk! hadde akkurat fått svar på mail fra de |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Mountain Buggy Urban Jungle..Jeg kjøpte fra mystroller.com
|
|
|
#6 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mountain Buggy Urban JungleVi kjøpte på Biteringen. (Den som heter 08/02 - den nyeste).
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Betalte knappe 3000, og da kjøpte jeg også en ergosele, flere stellebager og en ergo-ryggsekk. Fikk den sendt (gratis) til ei her på forumet som bodde i Houston da. Hun tok den med på flyttelasset hjem til Norge og trillet den hjem til meg. Veldig veldig fornøyd, vognen er et funn! Lett og stødig og flott både til meg som er 160 cm og mannen som er 180 cm.
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
![]() |
Akkurat... blir kanskje noe dyrere da for meg som ikke har kjenninger i USA, eller er vet du om det er penger å spare uansett...? evt, kanskje de ikke sender til Norge, hva vet jeg |
|
|
|
![]() |
|
|