|
|
#1 |
|
Unik
|
Ekstern harddiskMe har ein som er satt opp i nettverket vårt, fungerer heilt greit til sitt bruk, men eg er på jakt etter ein til. Vil ha ein som eg har bilder og bildeting på. Vil helst ikkje ha noko av det på denne maskina. Det tar ein del plass etterkvart.
|
|
|
#3 |
|
Unik
|
Sv: Ekstern harddiskSå det er mediadisker som er tingen då altså. Urk for ein pris.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ekstern harddiskVi har noe som heter TravelDisk som kostet mellom 1000 og 1500,- som er ment for å kopiere minnebrikker. Tror den er på 40 GB. Da kan man bare putte minnebrikkene i slot'en, trykke Copy også legger det seg over. TravelDisken fungerer som en vanlig ekstern harddisk. Men den er jo ikke spesielt stor, da.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ekstern harddiskHm. Jeg kan tenke meg at vi har forrige versjon. Hmfp. Jaja, vi har hatt vår i noen år, og teknologi lønner seg jo aldri. Vi kan ikke se bildene på våre.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ekstern harddiskhttp://www.fotovideo.no/aspx/produkt...spx?plid=14039 Denne har vi, og det var vel her vi kjøpte den også. Jeg ser at den står som utgått, men man kan vel kanskje ringe dem og spørre om det finnes erstatningsprodukt?
|
![]() |
|
|