Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du var en fyldig modell

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 11:58   #41
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du var en fyldig modell

Kjem ann på betalinga det.
Hadde eg fått grisebra betalt så hadde eg absolutt gjort det.

Gammel 03-01-09, 18:16   #42
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er hele settingen, Carrera. Har du spist for mye i julen? Som om det skal være forbudt å nyte god mat i julen. Se forøvrig tråden om barnetv og juleslanking. Deretter viser det, som vanlig, en feit person uten viljestyrke, som står på hodet i kjøleskapet. For alle vet jo at alle feite ikke klarer å kun holde seg til julematen, men fortsetter og fortsetter og fortsetter ... Så ja, den er nedlatende. Den skriver under på en stereotypi som ikke nødvendigvis er sann.

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Jeg synes det er teksten i sammenheng med bildet. Teksten retter seg strengt tatt ikke mot overvektige, den retter seg mot folk som føler seg feit etter å ha spist for mye i jula. Og så bruker de et bilde av en overvektig for å illustrere hvordan man føler seg og litt som trussel på hvordan man kan ende opp.

Ok, jeg ser de to argumentene der, hvis man virkelig går bilde og tekst i dybden. Jeg så vel i grunn bare på overflaten, og synes ut fra det at den var helt grei.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:15   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tenker på denne reklamen som man ellers ville tenkt seg en reklame for mindre alkohol ved å vise en utslitt fyllik med et glass i hånden og teksten ala: Ble det litt mye fyll i julebordssesongen? Hvorfor ikke bare fikse seg litt og få tak i livet igjen?

Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:17   #44
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo like idiotisk. Som om folk flest er fjerne nok til å bli alkiser fordi de ikke klarer styre seg på et par julebord.

Gammel 03-01-09, 22:22   #45
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Det hadde jeg nok ikke nei. Sånn utenom det plager ikke reklamen meg noe særlig heller.

Gammel 03-01-09, 22:50   #46
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det ville jeg ikke, ikke med mindre jeg kom i ekstrem pengenød.

Men vet vi at modellen fikk være med å godkjenne den endelige utformingen av annonsen? Kanskje hun stilte opp på et "illustrasjonsfoto" uten at den videre bruken var spesifisert? Jeg er ikke modell, og jeg vet ikke hva som er vanlig innen bransjen ...

Annonsen gikk for øvrig ikke helt hjem hos meg, jeg ville foretrukket en mer positiv utformet annonse, det ville ha gitt meg mer motivasjon. Den der ble jeg bare sur av.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 23:01   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reklamen er ufin. Det er jeg helt enig i.

Hvis den var godt betalt, hadde jeg nok gjort det allikevel. Ingen ville jo visst at det var meg (annet enn mannen som kanskje ville kjent igjen de fyldige lårene).

Gammel 03-01-09, 23:08   #48
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er man modell må man vel stort sett ta de oppdragene man får? Hun så for øvrig flott ut (reklamen var bare teit).

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 23:18   #49
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Nei, det ville jeg ikke, ikke med mindre jeg kom i ekstrem pengenød.

Men vet vi at modellen fikk være med å godkjenne den endelige utformingen av annonsen? Kanskje hun stilte opp på et "illustrasjonsfoto" uten at den videre bruken var spesifisert? Jeg er ikke modell, og jeg vet ikke hva som er vanlig innen bransjen ...

Annonsen gikk for øvrig ikke helt hjem hos meg, jeg ville foretrukket en mer positiv utformet annonse, det ville ha gitt meg mer motivasjon. Den der ble jeg bare sur av.

Det tror nok jeg også. Og jeg ville ikke hatt noen skrupler for å bli tatt bilde av med huet inni kjøleskapet, hvis jeg fikk penger for det. Det er jo til og med anonymt, i motsetning til f.eks. http://dreamstime.com/overweight-image2538696

Gammel 03-01-09, 23:19   #50
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem har lagt ut bilde av meg?

Gammel 03-01-09, 23:21   #51
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det tror nok jeg også. Og jeg ville ikke hatt noen skrupler for å bli tatt bilde av med huet inni kjøleskapet, hvis jeg fikk penger for det. Det er jo til og med anonymt, i motsetning til f.eks. http://dreamstime.com/overweight-image2538696

Hun er jo kliss naken!

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 23:25   #52
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er en side som selger illustrasjonsfotoer, bland annet til reklame. Jeg ser slett ikke bort fra at bildet av rompa i rødt er kjøpt på en slik side.

Gammel 03-01-09, 23:30   #53
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Standard

http://www.stockxpert.com/browse_ima...71/?ref=sxc_hu

Ja, så sannelig. http://tineye.com/ er morsomme greier.

Gammel 04-01-09, 16:25   #54
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg syns reklamen var litt morsom, jeg. Og ja, for penger hadde jeg ikke nølt et sekuknd med å stille opp i denne.

)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Surprise, surprise!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Selvfølgelig synes du det!

Og noen/enkelte/ en del ligger ikke på latsida i 2009 heller ser jeg...

Surprise, surprise.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:36   #55
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er en side som selger illustrasjonsfotoer, bland annet til reklame. Jeg ser slett ikke bort fra at bildet av rompa i rødt er kjøpt på en slik side.

http://www.stockxpert.com/browse_ima...71/?ref=sxc_hu

Ja, så sannelig. http://tineye.com/ er morsomme greier.

Frøken detektiv.

Jeg hadde ikke stilt opp nei. Jeg er generelt drittlei av slankereklame- og artikler, og tror egentlig vi blir tykkere og tykkere jo mer slankefjas og mas vi blir proppet fulle av. Det finnes knapt et blad eller en avis uten slanking som tema på forsiden. Blir vi slankere av det? Niks.

Gammel 04-01-09, 16:46   #56
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

( )

Surprise, surprise.

Surprise, surprise! :gjentar meg selv:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:49   #57
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Surprise, surprise! :gjentar meg selv:

Ja, man gjentar gjerne seg selv når man sier et ord to ganger.

Gammel 04-01-09, 17:53   #58
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

( )

Surprise, surprise.

Selvfølgelig måtte du kommentere disse innleggene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 18:26   #59
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Selvfølgelig måtte du kommentere disse innleggene.

Nåja, vi var vel like lite nyskapende alle tre i denne tråden. Jeg får forresten litt assosiasjoner til denne filmen når du og Skremmern, eller andre for den saks skyld setter i gang.

(For ordens skyld, jeg sammenligner ikke meg med frk. Lohan, og tror heller ikke at 007 og Skremmern har så altfor mye til felles med de blonde babene i filmen, men noe var det som fikk meg til å tenke på den.. )

Gammel 04-01-09, 18:52   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Surprise!

: deltar :

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.