|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Fujitsu Siemens AmiloVi har arvet mors gamle pc, og tenkte å formattere HD og legge inn XP på nytt, så skal storebror få den til lekser og diverse. |
|
|
|
#2 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Fujitsu Siemens AmiloHøres ut som om brenneren har tatt kvelden. Sjekk om du kan få kjøpt erstatning, evt så går det an og kjøpe en ekstern brenner med USB, jeg har en slik og den ga jeg ikke mange kronene for. Lekser etc. kan man jo legge på en USB-stick om man skal ha det noe annet sted. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fujitsu Siemens AmiloHar man en USB-minnepinne kan man legge XP-installasjonsfilene over på denne og starte opp fra den for å installere Windows på nytt. Normalt sett er det jo ikke så ofte man trenger optisk i dag... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Fujitsu Siemens AmiloSatser på minnepenn da tror jeg, så får mottaker kjøpe seg brenner selv om han vil ha det. |
|
|
|
#5 |
|
Sv: Fujitsu Siemens AmiloGoogler du etter f.eks. 'install xp from usb-stick' finnes det sikkert en del guider... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Fujitsu Siemens Amilo
Uten å ha sjekket, så er det vel på samme måte som om man booter fra cd? Må trykke F12 i det maskina starter, og så velge hvor det skal bootes fra? |
|
|
|
#7 |
|
Sv: Fujitsu Siemens Amilo
Stemmer. |
|