|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Jeg skal ha nytt kamera og trenger tipsJeg har pr dags dato ikke noe kamera (det er ødelagt). Jeg er ingen superfotograf og er ikke spesielt interessert i å ta bilder, så kravene mine er ikke mange. Det som betyr noe er pris (må ikke være veldig dyrt), og det må være lite og ha ok kvalitet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Jeg skal ha nytt kamera og trenger tipsSony cybershot. Lite, enkelt og tar bra bilder. Mener jeg har sett det nytt til ca 2500, og brukt til det halve. Det er en ny versjon på 11-12 MP. Vårt er fra 2005, og fungerer fremdeles ypperlig, selv om det "bare" har 5 MP.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg skal ha nytt kamera og trenger tipsHer fant jeg noe veldig billig.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg skal ha nytt kamera og trenger tipsHer fant jeg et til 1999! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal ha nytt kamera og trenger tipsHer er noen modeller sortert etter pris. Til innendørs bruk er det greit med vidvinkel og god lysfølsomhet, utendørs er det greit med litt zoom.
|
|
|
#10 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Jeg skal ha nytt kamera og trenger tipsForeldra mine har et coolpix, husker ikke modellen. Det er innihampengranskauen treigt. De trives med det, men jeg blir gal.
|
![]() |
|
|