Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Subt. til nedlastede serier/filmer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 10:44   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Subt. til nedlastede serier/filmer

Finnes det noen steder?

Jeg kan engelsk altså, men blir så opphengt i å høre alt hva de sier og forstå det at jeg ikke får med meg innholdet ellers.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 10:56   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Subt. til nedlastede serier/filmer

http://lx.divxstation.com/subtitles.asp

Gammel 08-01-09, 11:00   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 12:28   #4
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

I utganspunket tyrkisk, men har som regel engelske undertekster også. Stort utvalg:
http://www.divxforever.in/

Over 750000 undertekster her:
http://www.allsubs.org/

Gammel 09-01-09, 12:30   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Allsubs ja! Den var det jeg tenkte på men ikke husket. Mannen bruker den.

Gammel 09-01-09, 12:59   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åssen funker de 'a? Hva gjør jeg med dem når jeg har lastet dem ned fra allsubs?

Gammel 09-01-09, 13:38   #7
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Åssen funker de 'a? Hva gjør jeg med dem når jeg har lastet dem ned fra allsubs?

- Legg de i samme folder (mappe) som filmen din.
- Sørg for at filnavnet på filmen og filnavnet på undertekst-filen er nøyaktig det samme.
- Jeg er usikker på om Windows media player tar undertekster, men vlc-player gjør det og er gratis. (kan lastes ned her: http://www.videolan.org/vlc/ ) Eventuelt kan du laste ned Vobsub, som er et filter som laster inn undertekstene til enhver mediaspiller du måtte bruke på dataen din. Den er også gratis og finnes her: http://www.softpedia.com/progDownloa...load-1698.html

Gammel 09-01-09, 13:39   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg så VobSub, men det var visst ikke for mac..? Takk for svar!

Gammel 09-01-09, 15:50   #9
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ja, jeg så VobSub, men det var visst ikke for mac..? Takk for svar!

http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html

Gammel 09-01-09, 17:08   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Takk, rename filene til det samme gjorde underverker.

Gammel 12-01-09, 19:26   #11
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

oj, dette visste jeg ikke gikk ann. Må sende Reven inn hit for å fikse Heroes for oss

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.