|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Jeg trenger en god oppskrift på fiskegrateng til middag i dag!Saus: Smelt 3-4 ss smør og rør inn kanskje en ts karripulver. Rør inn 3-4 ss mel og spe med melk til en skikkelig tykk saus. Avkjøl.
|
|
|
#3 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Jeg trenger en god oppskrift på fiskegrateng til middag i dag!Hvor mye melk ca? kan jeg bruke maisena?
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Jeg trenger en god oppskrift på fiskegrateng til middag i dag!Drøyt en halv liter melk, kanskje? Jeg måler aldri selv, så jeg er ikke sikker. Sausen skal være tykkere enn sånn saus man bruker til fiskeboller.
|
|
|
#5 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en god oppskrift på fiskegrateng til middag i dag!Tror Irma har en oppskrift i kokeboka si også.
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg trenger en god oppskrift på fiskegrateng til middag i dag!Fiskegrateng
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en god oppskrift på fiskegrateng til middag i dag!
Nøyaktig den oppskriften laget jeg etter i går når vi hadde fiskegrateng, men jeg laget litt mere saus og hadde røkt kolje oppi. Ble nydelig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Jeg trenger en god oppskrift på fiskegrateng til middag i dag!Er ikke så glad i revene gulrøtter, eller kokte, så jeg skal kjøre på med andre grønnsaker. Tenkte også ha bare makaroni ja, det høres godt ut. Om ikke mannen insisterer på poteter..
|
![]() |
|
|