Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kaia Huuse

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Kaia Huuse - løp og kjøp, eller la det være
Kaia Huuse har bra musikk - løp og kjøp. 2 1,98%
Kaia Huuse er ikke verdt pengene, så la det være. 55 54,46%
Jeg har ikke hørt noe av henne. 35 34,65%
Dustepoll. 9 8,91%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 08:27   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Kaia Huuse

I dag fikk jeg den blandede fornøyelse å få høre Kaia Huuse synge, på God Morgen Norge. Jeg er redd jeg ikke ble veldig imponert, men jeg skjønner jo at hun selger plater, og at mange liker henne.

Har jeg bare vært uheldig med hvilken låt jeg fikk høre? Det var en med "inni husene", "klirrer krusene", og noe slikt. Bør jeg løpe og kjøpe, eller holde meg langt unna?

Tror jammen jeg like godt slenger inn en poll jeg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:36   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaia Huuse

Kaia Huuse er sikkert flink å synge, men ikke helt min stil

Gammel 09-01-09, 08:37   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det hun kona til Jan Eggum?

Jeg hørte henne for noen år siden, og da likte jeg henne i hvertfall ikke... Og måten hun framsto på i media gjorde sitt til at jeg nå ikke ønsker å gi henne en sjanse til. :dømmende-som-bare-det:

Hvis Det ikke er kona til Jan Eggum, aner jeg ikke hva vi snakker om.

Gammel 09-01-09, 08:37   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Så det samme, det var fælt å høre på lusene i husene og alle barna ble brent

Mulig det var for tidlig for henne å synge rent og pent, men da burde hun heller ikke stille opp på tv så tidlig for å reklamere for platen sin uten at hun sang "playback" eller hva det heter.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:38   #5
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ja det er kona til Jan Eggum.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:40   #6
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ingen fan. Og jeg liker ikke uttalelsen hun kom med i fjor om at barn ikke bør være i barnehage, men hjemme med en av sine foreldre til de er tre år. Som om det er et valg alle har. Klarer ikke helt å se forbi den kjenner jeg, og musikken hennes er ikke min stil heller.

Gammel 09-01-09, 09:18   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hørt Marit Larsen live, og ble dønn imponert! :sporer av:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:24   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke noe å bruke penger på.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:29   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Samme her. Eg tvilar på at den dama treng meir enn eitt opptak i studio.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:29   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvemfornoen?

Gammel 09-01-09, 09:31   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei - Kaia Huuse synes jeg ikke er flink.
Tekstene er litt sånn "herborg Kråkevik"-wannabe. Jeg liker forøvirg ikke henne heller, men Huuse synes jeg er sjarmløs i sangen.

Gammel 09-01-09, 09:33   #12
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg hørte også den uttalelsen om barnehagebarn under tre år og kjenner at jeg ikke gidder å engagere meg i noen som kan si noe så dumt. Flott at hun kan velge, men alle kan ikke det.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:34   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt forelsket i henne. Når hun synger riktig nok. Når hun snakker vil jeg bare slå av lyden.

Gammel 09-01-09, 09:39   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er litt forelsket i henne. Når hun synger riktig nok. Når hun snakker vil jeg bare slå av lyden.

Ja det er jeg helt enig i. :sporer enda mer av:

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:49   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste også barnehageuttalelsen, og kjente at jeg ikke kom til å bruke en krone på musikken hennes. For en teit ting å si!

Gammel 09-01-09, 09:50   #16
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Tekstene er litt sånn "herborg Kråkevik"-wannabe. Jeg liker forøvirg ikke henne heller, men Huuse synes jeg er sjarmløs i sangen.

Jepp, det var mine tanker også.

Gammel 09-01-09, 10:01   #17
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Skulle man hatt et "jeg vil egentlig bare diskutere Marit Larsen" alternativ?

06, 07, og 12.
Gammel 09-01-09, 10:02   #18
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Herborg Kråkevik... Den dama gir meg frysninger, og ikke av det gode slaget.

06, 07, og 12.
Gammel 09-01-09, 10:05   #19
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker ikke hvordan hun synger en gang.

Gammel 09-01-09, 10:05   #20
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke falt helt for henne. Liker musikk i samme sjanger, men foretrekker Halvdan Sivertsen og Lillebjørn Nilsen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.