|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi ligner ikke av utseende. Jeg har hørt at det er slik at vi velger partner ut fra likhetstrekk, ikke at man nødvendigvis ser direkte likheter, men man har likevell endel trekk som er like. Vi ser ingen direkte likheter på oss, men når vi ser på f.eks babybilder så er vi kliss like. Dessuten synes alle at poden ligner på gubben, men de som også ser poden sammen med pappa'n min sier at han er kliss lik han. Så noen felles familietrekk har vi nok. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
flisespikker
|
Noen burde kanskje lage en flervalgspoll?
|
|
|
#29 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, ikke spesielt. Vi har lik øyefarge (brun-grønne).
|
|
|
#30 |
|
|
Det var derfor jeg fant meg en tier ...
|
|
|
#31 |
|
geskjeftig
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ja, vi har noen likhetstrekk. På bilder av oss som barn er vi skremmende like.
|
|
|
#33 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Veldig like blir vi nok ikke, siden han er nordmann og jeg asiatisk av herkomst, men vi har visse likhetstrekk som folk kommenterer og som jeg ser selv.
|
|
|
|
#34 |
|
intro
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Tja... Mannen er mørkere enn meg i håret (og har fine, mørke bryn og lange vipper
|
|
|
|
#35 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Jeg synes ikke det. Han er mørk og har brune øyne. Jeg er egentlig kommuneblond (men jeg farger håret) og har blå øyne. Da vi var i USA for to år siden ble vi spurt av dama i butikken om vi var søsken. :forvirret: Det eneste jeg kan se likheten på er brillene våre.
|
|
|
#36 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Tja.. Mannen er slank, høy og lys, jeg er feit, kort og mørk. Men vi har begge blå øyne, fyldige lepper (Det hørtes utrolig teit ut), litt markerte kinnbein og ganske lik hodeform. En nabo mente vi hadde veldig like ansiktstrekk, men hun er den eneste som har nevnt det.
|
|
|
#37 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ja, det tror jeg nok. Vi ble tidligere tatt for å være søsken og jeg ser selv at jeg ligner veldig på søsteren hans. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei |
|
|
|
#39 |
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Ja, vi har endel likhetstrekk. Vi ble ofte tatt for å være søsken i begynnelsen. Et resultat av det er at ingen blir enige om hvem ungene ligner på.
|
|
|
#40 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Min mor har alltid påstått dette, at man velger partner utifra familielikhet (seg selv, faren sin etc), og min exsamboer var nok veldig lik min familie, lysblond og trekk som lignet, vi ble tatt for å være søsken noen ganger. Det ble påpekt mye.
|
![]() |
|
|