|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Servere hva i barnebursdag for bhg?Jeg har invitert barnehagen "hjem" til oss i barnehagetiden på Ibens bursdag. Hadde tenkt å skulke skolen den dagen. Det er selvsagt blitt slik at dagen sammenfaller med Utviklingsdagane på skolen, og iom at jeg er på det faget jeg er, så er det 100 % obligatorisk. Helt greit, jeg har jo veldig lyst til å være der.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?Pizzasnurrer er en slager her, og det er utrolig enkelt å lage. |
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?Vil ikke en sukkerlake holde frukten frisk? Men da er det jo sukkeret igjen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?Neida, det går liten langpanne inni, så det er jo bare å hive de oppå hverandre. Men de har pizzasnurrer veldig ofte i bhg, så det er litt kjedelig.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?Ja, kanskje det. Grønnsaker med dip og kjøttbollespyd med pasta. Det høres jo digg ut.
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?Spyd er kjempepoppis, ja |
|
|
|
|
|
#8 |
|
guru advisor
|
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?
Jo, storebror elsker de med kalkun fra prior. Ganske stiv pris på de da. Du kjenner ingen som skal på storhandel i Sverige da? Svenske kjuttbullar er jo jette billigt. Det er kanskje ikke så vanlig å dra på harrytur når man bor på Vestlandet... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?Stiv pris, nei? Det koster 26,- for en 400 grams pakke kalkunkjøttboller på Rema i hvert fall. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
|
|
|
#11 |
|
guru advisor
|
Hæ? Nå må jeg slutte å være så lat og bare småhandle på Meny her nede. Jeg mente de koster rundt 40,- her for en liten pakke? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?Rimi har fra euroshopper 1kg for 59kr. De ligger i frysedisken og vi synes de er veldig gode. De er og melkefrie. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Servere hva i barnebursdag for bhg?Rimi og Rema er så stress å komme seg til uten bil. Så det blir nok Meny.
|
![]() |
|
|