|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Admini snubler i crocsene sine, og slo seg veldig på kanten på døren i sted. Jeg vil ha nye tøfler til ham (han skal ha det i bhg også).
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Kløver har ulltøfler fra Superfit. De har gummisåle som virker nokså sklisikker. Hva hun skal bruke til sommeren, vet jeg ikke ennå.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Jeg synes myke skinntøfler er det beste både hjemme og i barnehagen. På Tinyzone har jeg handlet mange fine og vært fornøyd. Hvilken størrelse bruker karen din nå? Mener vi har noen nye skinntøfler hjemme som gutten min har vokst fra og ikke kan bruke. Jeg har vært så glad i de tøflene så jeg har hamstret litt for mange par. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!..og et tips dersom skinntøflene har blitt glatte under (de som har såle av semsket skinn): bruk litt grovt sandpapir, så skal de få tilbake den semskede kvaliteten igjen.
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Jeg ville heller kjøpt sandaler. Sandaler sitter mye bedre på foten enn tøfler, og blir ikke så klamt heller. Vi brukte tøfler første halvår i barnehagen med eldste, men gikk over til sandaler, og har aldri vurdert å gå tilbake. Det er viktig at fottøyet sitter godt i tillegg til at de ikke er glatte. Det er det jeg syns er problemet med crocs også, de sitter for løst på foten. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!
Det kan umulig være godt for en liten fot som utvikler seg og gå i sko hele dagen? Barbeint er jo det beste, så da ville jeg tro at skinntøfler er bedre? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
guru advisor
|
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Vi sverger til Bobux skinntøfler. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!http://www.skinnsaum.no/
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Vanlige crocs er håpløst til så små, mens croclings sitter veldig godt på - det har i hvert fall vi god erfaring med. Mini brukte dem i bhg fra han var ca året. |
|
|
|
#10 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Vi bruker skinntøfler på den lille snublefoten vår, bare sokker blir alt for glatt på gulvene i barnehagen siden han stort sett bare går i tynne ullsokker. Vi har et par hjemme også, som vi tar med oss når vi skal på besøk til noen, det er så mange som har lakkerte gulv som blir alt for glatte for små føtter. Jeg kjøpte like før jul en ny "ladning" med tøfler på salg hos englebarn.
|
|
|
#11 |
|
<*(((<
|
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Jeg kan aldri tenke meg at disse er glatte: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg noen gode tøfler som ikke er glatte!Torsk:
|