|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvilke farger foretrekker du på vinterdress? | |||
| Lys rosa |
|
0 | 0% |
| Mørk rosa |
|
1 | 1,20% |
| Lilla |
|
5 | 6,02% |
| Lys blå |
|
0 | 0% |
| Marine |
|
22 | 26,51% |
| Turkis |
|
1 | 1,20% |
| Lys grønn / lime |
|
1 | 1,20% |
| Mørk grønn |
|
4 | 4,82% |
| Oliven |
|
8 | 9,64% |
| Svart |
|
3 | 3,61% |
| Rød |
|
21 | 25,30% |
| Orange |
|
1 | 1,20% |
| Grå |
|
3 | 3,61% |
| Annet; du har glemt.. |
|
13 | 15,66% |
| Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Tenkte på det når jeg kjøpte vinterdress til knerten for denne vinteren, og fikk rett i at den regnbuefargede veldig lekre dressen er hakket mer upraktisk enn den olivengrønne dressen.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Hva?! Funket det ikke å lage poll?
|
|
|
#3 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Husket du å krysse av før du postet da?
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?
Fant ut av det nå! Men tror kanskje ikke det ble flervalgs? Noen som kan fikse det kanskje?
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Tja, har for det meste kjøpt mørke dresser, men nå har gutta hver sin T2H dress i sterke farger. Eldstemann har lysende grønn og minsten har en tilsvarene lysende turkis. De er kjempekule synes jeg, selv om selvfølgelig møkka synes godt. Eldstemann valgte sin farge selv i fjor, og nå har han faktisk valgt en like lysende jakke og. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Det kan dessverre ikke fikses i ettertid, da må du nok lage en ny.
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Tja. S har hatt olivengrønn, rød/blå og har nå turkis dress. Jeg har likt alle dem. Den turkise synes møkka best på selvsagt, men fin er den. Jeg foretrekker litt kjønnsnøytrale farger og ville nok ikke kjøpt rosa til en jente med mindre jeg ikke skulle ha flere barn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Tilbud er også en fin ting! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Åhh, det er så mangt egentlig. Jeg foretrekker vel dresser som er i mørke farger pga av møkka synes mindre :lat: , men jeg faller veldig for dresser som har farger som er litt mer sprelske. Liker også veldig godt ruter. Så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal svare på denne undersøkelsen...
|
|
|
|
#11 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Jeg stemte annet; og da med alternativet "den som er på tilbud, eller den jeg finner brukt på finn/FP". |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Annet, du har glemt brun. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Jeg synes den brune og lys blå Reimatec'en poden hadde i fjor var perfekt. I år har han grå og mørk beige dress. Den er ogs ok.
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Hvaforno? Jeg hadde da med brun i stad.
|
|
|
#16 |
|
Trøtt
|
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Jeg liker farger hvor ikke møkk synes så godt. Dvs. mørk grønn, grå, mørk blå, turkis o.l. Så liker jeg fargekombinasjoer som gjør at dressen kan brukes av både jenter og gutter. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Brun, den fineste dressen jentene har hatt og som holdt seg penest var brun med lys rosa for. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?Jeg synes det er greit med mørke farger hvor skitten ikke synes så godt. Brun, mørk lilla, mørke grå, blå osv.
|
![]() |
|
|