Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilke farger foretrekker du på vinterdress?
Lys rosa 0 0%
Mørk rosa 1 1,20%
Lilla 5 6,02%
Lys blå 0 0%
Marine 22 26,51%
Turkis 1 1,20%
Lys grønn / lime 1 1,20%
Mørk grønn 4 4,82%
Oliven 8 9,64%
Svart 3 3,61%
Rød 21 25,30%
Orange 1 1,20%
Grå 3 3,61%
Annet; du har glemt.. 13 15,66%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-09, 12:46   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?

Tenkte på det når jeg kjøpte vinterdress til knerten for denne vinteren, og fikk rett i at den regnbuefargede veldig lekre dressen er hakket mer upraktisk enn den olivengrønne dressen.

Med flervalgspoll.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:47   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger foretrekker du i vinterdress?

Hva?! Funket det ikke å lage poll?

minibolle mai 2012
Gammel 13-01-09, 12:49   #3
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Husket du å krysse av før du postet da?

Gammel 13-01-09, 12:50   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Husket du å krysse av før du postet da?

Fant ut av det nå! Men tror kanskje ikke det ble flervalgs? Noen som kan fikse det kanskje?

minibolle mai 2012
Gammel 13-01-09, 12:52   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, har for det meste kjøpt mørke dresser, men nå har gutta hver sin T2H dress i sterke farger. Eldstemann har lysende grønn og minsten har en tilsvarene lysende turkis. De er kjempekule synes jeg, selv om selvfølgelig møkka synes godt. Eldstemann valgte sin farge selv i fjor, og nå har han faktisk valgt en like lysende jakke og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:54   #6
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Den som er på tilbod. Og dersom det er mange fargar på tilbodsdressane, er brunt veldig fint, tykkjer eg. Forholdsvis mørke fargar, iallfall.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:56   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Fant ut av det nå! Men tror kanskje ikke det ble flervalgs? Noen som kan fikse det kanskje?

Det kan dessverre ikke fikses i ettertid, da må du nok lage en ny.

Gammel 13-01-09, 12:57   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. S har hatt olivengrønn, rød/blå og har nå turkis dress. Jeg har likt alle dem. Den turkise synes møkka best på selvsagt, men fin er den. Jeg foretrekker litt kjønnsnøytrale farger og ville nok ikke kjøpt rosa til en jente med mindre jeg ikke skulle ha flere barn.
Som Olvina styrer tilbudet mitt valg av farger i stor grad, det var blant annet derfor det ble turkis. Nå fant jeg et salg litt tidlig og da var det igjen flere farger så neste år blir det brun dress .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:57   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Den som er på tilbod. Og dersom det er mange fargar på tilbodsdressane, er brunt veldig fint, tykkjer eg. Forholdsvis mørke fargar, iallfall.

Tilbud er også en fin ting!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:58   #10
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhh, det er så mangt egentlig. Jeg foretrekker vel dresser som er i mørke farger pga av møkka synes mindre :lat: , men jeg faller veldig for dresser som har farger som er litt mer sprelske. Liker også veldig godt ruter. Så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal svare på denne undersøkelsen...

Gammel 13-01-09, 12:59   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg stemte annet; og da med alternativet "den som er på tilbud, eller den jeg finner brukt på finn/FP".

Når det er sagt er jeg jo litt selektiv der også, jeg tar ikke alt på tilbud eller som finnes brukt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 13:01   #12
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Mørke farger. Gjerne marineblått eller brunt. Lyserosa vinterdress er ikke aktuelt, selv om frøkna nok hadde likt det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 13:04   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Annet, du har glemt brun. Jeg foretrekker mørke farger som brun, mørkeblå, oliven - og uten lyse partier som kan bli misfarget. Kunne også godt hatt f.eks. knall turkis eller grønn.
Har også hatt en lyseblå, men den var etterhvert vanskelig å få ren.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 13:07   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den brune og lys blå Reimatec'en poden hadde i fjor var perfekt. I år har han grå og mørk beige dress. Den er ogs ok.

Gammel 13-01-09, 13:22   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Hvaforno? Jeg hadde da med brun i stad.

Jeg liker oliven og brun best, hvis det er ensfarget. Rød er en knallfin farge, men jeg er redd for møkka som vil synes for lett.

minibolle mai 2012
Gammel 13-01-09, 14:09   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Vi har en lilla Reimatec dress som er bra for der synes ikke møkka noe særlig. Nå har jeg kjøpt en rød dress fra Hermeline (på salg! ) som jeg håper også skjuler møkka bra. :sjuske:

Gammel 13-01-09, 14:12   #17
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker farger hvor ikke møkk synes så godt. Dvs. mørk grønn, grå, mørk blå, turkis o.l. Så liker jeg fargekombinasjoer som gjør at dressen kan brukes av både jenter og gutter.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 14:15   #18
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brun, den fineste dressen jentene har hatt og som holdt seg penest var brun med lys rosa for.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 14:18   #19
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes det er greit med mørke farger hvor skitten ikke synes så godt. Brun, mørk lilla, mørke grå, blå osv.

Gammel 13-01-09, 14:22   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har brun. Har kjøpt en brun til nå.. beste fargen!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.