|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Billige lavkarbomiddagsretterØkonomien er litt skral fram til neste lønning, så vi tenkte å prøve å holde utgiftene til mat nede. Men jeg skal helst spise lavkarbo, så jeg trenger forslag til billige middagsretter som hele familien kan spise. Personlig kunne jeg levd på pasta med ost i en uke, men det passer ikke helt inn i kostholdsplanen min, dessverre.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterEgg er alltids mettende og bra. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterEgg er mettende, ja. Men jeg trenger oppskrifter i så fall. Og pannekaker på lavkarbo? Hvilke pannekaker er så det?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterSånne store pakker med kyllingfilet er jo ganske billig, så et forslag er å woke grønnsaker og kyllingfilet. Det er kjempegodt. |
|
|
|
#5 |
|
Einsam
|
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterBacon og brokkoligrateng? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Billige lavkarbomiddagsretter
Jeg synes de fleste oppskriftene der inne er litt sære, dvs. med ingredienser jeg vanligvis ikke har i hus.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterKoteletter får du ofte på tilbud til 49,- kg. Kyllingklubber er også billig, KIWI har visst billige kyllingfileter også. Tunfisk på boks er kjempegodt og sunt, og egg er supert i alle former og varianter. Pannekaker kan du lage på egg, kesam, melk og litt grovt mel, jeg skal finne oppskrift til deg. Grønnsaker er jo billigst (og best) fra innvandrerbutikker. |
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Eh, nei. Da må det være godt blandet med noe. Men hva da, for eksempel?
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterMasse kikerter, rødløk, brokkoli og en snadderdressing over. For eksempel. |
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Ja, det høres ikke så verst ut.
|
|
|
#13 |
|
Einsam
|
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterBacon-og brokkoligrateng lager jeg enkelt.. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterDu kan lage mye lavkarbo-lapper og pannekaker og sånn, men det mest sære du må ha er proteinpulver og johannesbrødkjerne-mel. Det er lurt å ha i huset!
|
|
|
#15 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige lavkarbomiddagsretterOst og bacon omelett(står på panna og godgjør seg her nå, har fløte, krydder og litt purre i den også).
|
![]() |
|
|