Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 12:40   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De sitter nok vettskremte og kneblede i en krok sammen med alle FrPp-velgerne og Se og Hør-leserne som heller ikke tør å ytre seg.

Ah, selvfølgelig. :lokker med lisseslips og perlemorsknapper:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:40   #42
Manitoba
Passiv

Standard

Akkurat nå er jeg inne i en tung Rockettothesky (Jenny Hval)-periode. Ellers liker jeg Bertine, Kari Bremnes og helt sikkert mange flere, men jeg kommer ikke på noen akkurat nå.

Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:40   #43
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Når kommer alle de som liker våre mestselgende kvinnelige artister, da? Heidi Hauge, anyone?

Er det hun som må ta klesvasken sjøl? Eller er det en annen kanskje?

Jeg liker Bertine, Ane Brun, Marit Larsen, Unni Wilhelmsen og mye av det samme som har blitt nevnt tidligere.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:43   #44
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det hun som må ta klesvasken sjøl? Eller er det en annen kanskje?

Ække det Jenny Jenssen eller noe slikt? Grøss og gru.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:45   #45
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes hun kristiansundske Færra-te-Mexico er litt kul.
Og så liker jeg GP-Maria.

Dog har jeg ingen norsk sangdame-plate.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:52   #46
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Færra te Mexico, det er Lynni Treekrem - som ber en eller annen smøre skiver og vaske sjøl.

Sorry Jenny, for å ha påstått ovenfor her at det er din sang - men ingen av dem er mine favoritter uansett.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:53   #47
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Jeg liker veldig godt Susanne Sundfør.

Ja! Det var det hun het. Hun liker jeg også. Henne har lite sceneutstråling, men hun synger veldig bra.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:59   #48
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Anne Grete Preus topper lista mi, som forøvrig ikke er spesielt lang...
Liker Kari Bremnes og Bertine også.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:15   #49
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Elvira Nikolaisen, Mariann Thomassen, Anneli Drecker er de jeg kommer på. Så er det noen som jeg liker sånn nesten, men Marit Larsen syns jeg synger på en så irriterende barnslig måte at jeg ikke greier å høre på det. Tekstene faller ikke heller i smak, de jeg ufrivillig har fått med meg.

Anneli Drecker er favoritten, tror jeg. Bertine er også kul.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:18   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maria Mena, Lise Karlsnes, hmm... kommer ikke på noen flere i farta gitt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:19   #51
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Elvira Nikolaisen, Mariann Thomassen, Anneli Drecker er de jeg kommer på. Så er det noen som jeg liker sånn nesten, men Marit Larsen syns jeg synger på en så irriterende barnslig måte at jeg ikke greier å høre på det. Tekstene faller ikke heller i smak, de jeg ufrivillig har fått med meg.

Maximillia og jeg har lik smak.
Stor sans for Anneli Drecker og Sidsel Endresen. Og Marianne Antonsen.

Gammel 14-01-09, 13:20   #52
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Lista mi er identisk med aC's. I tillegg har jeg fått sansen for Solveig Slettahjell, uten at jeg egentlig er noe stor jazzfan.

Gammel 14-01-09, 13:25   #53
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter med å komme på noen, men Lise Karlsnes og Bertine liker jeg. Og Jenny Jensen, så klart. Ingen over, ingen ved siden.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:27   #54
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jenny Jensen og Heidi Bøksle.

Gammel 14-01-09, 13:35   #55
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bertine Z likte jeg ikke i begynnelsen, men hun er skikkelig kul på scenen.
Trenger jeg nevne Marit Larsen igjen?
Anneli Drecke er også bra.

Ho Jenny!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:42   #56
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle de aC nevner i hovedinnlegget bortsett fra Lise Karlsnes.

Gammel 14-01-09, 13:59   #57
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Mange er allerede nevnt, men jeg vil legge til Christel Alsos og hun som synger i D`sound som jeg nå ikke greier å huske navnet til.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 14:05   #58
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He-he, denne tråden hadde jeg fundert på å starte også.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Maria Mena (det tok sin tid, men joda!)

du kjolen hun hadde på seg under lørdagens idrettsgalla, eller? Vel, vel. Jeg liker den nye singelen hennes, selv om hun ikke var så heldig med live-fremføringen på TV. Mye av det andre hun har gjort, synes jeg er dørgende kjedelig, særlig den der "I Miss You Love". Gjesp.

Marit Larsen har noe ved seg, og kan skrive riktig fine sanger. Ane Brun imponerer meg - makan til dyktig dame! Jeg har også sansen for Sissy Wish (skjønt hun har vel blitt litt borte i det siste? På den annen side kan det godt hende at det er jeg som er borte.) Jentebandet Ephemera hadde noen fine sanger i sin tid. Bertine Z. er ikke min stil, men hun er også flink på sitt vis. Lene Marlin har jo også noen gode låter på samvittigheten.

Gammel 14-01-09, 14:06   #59
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Mange er allerede nevnt, men jeg vil legge til Christel Alsos og hun som synger i D`sound som jeg nå ikke greier å huske navnet til.

Simone Larsen?

Gammel 14-01-09, 14:09   #60
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Blacksheeps, AC. tsk, tsk. Forøvrig helt enig. De kule ungene som synger og spiller rock! (Trommeslageren er søt og ligner på Karius.)

Hun likner faktisk på Gro Harlem Brundtland - både på håret og ellers. Og vokalisten er imponerende.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.