|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Vi hadde tidligere et fadderbarn fra Kina gjennom Plan. Da plan avsluttet arbeidet i den landsbyen og vi fikk et nytt barn i et annet land avsluttet vi samarbeidet. Vi er veldig sterkt knyttet til Kina og ønsker å hjelpe landet. Mitt hjerte ligger i prosjektet "tomorrow plan" som er et prosjekt via kinesiske myndigheter hvor vi kan bidra til at foreldreløse handicapede barn får en bedre liv. Det går bl.a mye til nødvendige operasjoner slik at barna lettere kan frigis til adopsjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Jeg hadde også fadderbarn gjennom Plan før. Jenta jeg var fadder for flytta til en by hvor PLan ikke ga støtte. Dermed fikk jeg tildelt et nytt barn.
![]() |
#23 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Vi har et fadderbarn i Pakistan, han blir 11 år snart. Det er via Plan, vi betaler 240 kr i mnd. Synes det fungerer greit med Plan, det er veldig praktisk å sende bursdagsgave og brev via Plan.
![]() |
#24 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Me har nett fått tildelt ein nydeleg gut på snart tre år frå Colombia. Dette er gjennom Plan. Litt for fersk til å seie så mykje om det, men informasjonspakken me fekk var informativ og fin.
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Har en faddergutt på ca. 16 år fra Burkina Faso gjennom Plan. Betaler 240,- pr. måned. Det går til hele samfunnet. Til nå har jeg sendt han gaver og brev ( gjennom Planshop.no ) to ganger i året. Jeg har fått flere brev tilbake fra han. Ellers har jeg fått tilsendt informasjon om Plan generelt, og hvordan det går med faddergutten min og hans familie. |
![]() |
![]() |
#27 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Plan Norge - Sri Lanka, og SOS Barnebyer - Nigeria. 220/225 i måneden. Vi får brev en gang i blant, og ellers passer det seg selv.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Plan Norge, gutt fra Equador.
![]() |
#29 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Man kan betale 200,- i måneden og hjelpe barn i Norge gjennom Røde Kors, det synes jeg er en god ide.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor har du fadderbarn?Nå ble jeg inspirert og har nettopp vervet oss som Zulu-fadder. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|