Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Pyntebånd på nett eller i butikk?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 21:23   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pyntebånd på nett eller i butikk?

Hvor kan man finne pyntebånd på nett, tro? Jeg er på utkikk etter noe brodert, kanskje noe liknende dette fra Stoff og stil, bare i andre farger:

Jeg har altså kikket på Stoff og stil, men finner ikke det jeg er ute etter. Ettersom jeg er helt noldus på håndarbeid, er jeg nokså tom for ideer.

Gammel 29-10-08, 21:49   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?

http://www.briolekolar.no/templates/...e1.aspx?id=612 Prøv denne linken. Det er det samme som var SGS hobby før. Panduro hobby har vel kanskje også slike bånd. Håper du finner det du leter etter.

Gammel 29-10-08, 22:19   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Noldus ...

Gammel 30-10-08, 11:38   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg jobbet på Husfliden i hine hårde hadde vi masse forskjellige pyntebånd.

Gammel 30-10-08, 15:52   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips! Jeg var inne på Panduro, men fant ikke helt fram på den siden du linket til, Tertit. Og så hadde jeg også for meg at Husfliden kunne ha noe, ja - skal kikke der hvis jeg er i byen.

Gammel 06-11-08, 21:52   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Dytter forsiktig litt på denne, jeg. Jeg har trålet Grønland rundt, og innser at dette trolig blir vanskelig.

Gammel 07-11-08, 19:15   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fant noen linker på nettet når jeg søkte på pyntebånd.

Denne det er flere sider og det er nettbutikk.

Her er en nettbutikk til.

Gammel 20-01-09, 19:34   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant du pyntebånd? Jeg var på Linneas hage her i provinsen før jul og der hadde de en god del forskjellige pyntebånd. Sånn i tilfelle hvis du er i nærheten. (Til høyre når du kommer inn, nederst i høyre hjørne i et stort skap.)

De har visst nettbutikk også, men jeg klarte ikke å finne ut om de har båndene i nettbutikken. Det ble for mye shabby chic til at jeg orket å lete også.

http://www.linneashage.no/

Gammel 20-01-09, 20:01   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Perle og knappehuset i Oslo hadde mye fint sist jeg var der.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 20:03   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Takk for tips! Jeg droppet pyntebånd til mojodesign-kjolen, men har kjøpt noen bånd på Grønland nå - og kan sikkert være interessert i flere dersom "sykarrieren skyter fart". I dag har jeg byttet fot på maskina to ganger - hu hei, hvor det går!

Gammel 20-01-09, 20:04   #11
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Woohoo!

Jeg har kjøpt ny maskin for å komplettere samlingen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.