|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Pyntebånd på nett eller i butikk?Hvor kan man finne pyntebånd på nett, tro? Jeg er på utkikk etter noe brodert, kanskje noe liknende dette fra Stoff og stil, bare i andre farger:
![]() |
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?http://www.briolekolar.no/templates/...e1.aspx?id=612 Prøv denne linken. Det er det samme som var SGS hobby før. Panduro hobby har vel kanskje også slike bånd. Håper du finner det du leter etter.
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?Noldus ...
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?Takk for tips! Jeg var inne på Panduro, men fant ikke helt fram på den siden du linket til, Tertit. Og så hadde jeg også for meg at Husfliden kunne ha noe, ja - skal kikke der hvis jeg er i byen.
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?Dytter forsiktig litt på denne, jeg. Jeg har trålet Grønland rundt, og innser at dette trolig blir vanskelig.
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?Fant du pyntebånd? Jeg var på Linneas hage her i provinsen før jul og der hadde de en god del forskjellige pyntebånd. Sånn i tilfelle hvis du er i nærheten. (Til høyre når du kommer inn, nederst i høyre hjørne i et stort skap.)
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?Perle og knappehuset i Oslo hadde mye fint sist jeg var der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?Takk for tips! Jeg droppet pyntebånd til mojodesign-kjolen, men har kjøpt noen bånd på Grønland nå - og kan sikkert være interessert i flere dersom "sykarrieren skyter fart".
![]() |
![]() |
#11 |
Etylbarbital
![]() Sv: Pyntebånd på nett eller i butikk?Woohoo!
![]() |
|
|