|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Jeg har fått meg nye støvletter, og de var bra trange, ja. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Jeg tar på våte sokker og går med de inne
|
|
|
#3 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Få de blokket ut hos skomaker, eller i skobutikken. Det er vel den enkleste og mest behagelige måten å gjøre det på.
|
|
|
#5 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?
Det er ikke ubehagelig, gjør det hjemme, inne, når de er nye.
|
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?
Jeg også. Det høres utrolig klamt og ubehagelig ut. Og jeg er særdeles bedagelig anlagt.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Funker like bra med våte nylonstrømper som man vrir ut vannet fra. Da blir det ikke fullt så kaldt, og man blir varm ganske kjapt.
|
|
|
#9 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Jeg ville blokket dem der du kjøpte dem.
|
|
|
#12 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Takk for forslag og svar. Det viser seg at det er kun venstre støvlett som er trang, og ikke høyre. Jeg har målt dem, og forskjellen er hele to cm (!!) i omkrets øverst i skaftet, i tillegg til at hele skodelen er trangere. Det er ganske mye, og en klar feil. Jeg har snakket med butikken der jeg kjøpte dem, de dekker utblokking hos skomaker, funker det ikke får jeg pengene igjen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Bra du får fikset det da, selv om det blir litt pes.
|
|
|
#14 |
|
Ferdiglada
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Dei fleste skobutikkar har blokkera sjølve.
|
|
|
|
#16 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Nye støvletter - hvor mye kan jeg regne med at skinnet utvider seg?Støvletten har vært hos skobutikk som gjorde en glimrende jobb for en hundrings. |
|
|
|
![]() |
|
|