Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Duo-boots - opp eller ned i leggvidde

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 22:59   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duo-boots - opp eller ned i leggvidde

Jeg har tenkt å kjøpe meg et par Duo-boots. Jeg har visst leggvidde på 40 cm og modellen jeg har tenkt på kommer i 39 og 41 cm. Bør jeg gå opp eller ned. Noen med erfaring?

Trieste:

Gammel 23-01-09, 23:05   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Duo-boots - opp eller ned i leggvidde

Når på døgnet målte du leggen? Str. kan variere ganske mye i løpet av en dag. Jeg er størst i leggen på morgenen, får nesten ikke dratt igjen glidelåsen, men på kvelden glir de rett på. Hvis det er skinn, vil de jo utvide seg litt, men det er kjipt med støvletter man ikke får på seg også. :veldig hjelpsom:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 23:07   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, jeg er 39 nå! (Jeg målte i formiddag mens jeg var på jobb.) Jeg får kontrollmåle igjen i morgen etter jeg har stått opp.

Gammel 23-01-09, 23:14   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Gjør det, tror det er vanlig å være større på morgenen, vann som samles i løpet av natten.

Gammel 23-01-09, 23:15   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Lekre støvletter, forresten.

Gammel 23-01-09, 23:47   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gått ned......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 00:28   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville også gått ned, ihvertfall hvis du ikke har tykke ankler. Jeg måtte sende tilbake et par som rett og slett var for vide, da hadde jeg gått ca. 1 cm opp i forhold til målet. De ble for vide nedover leggen og satt ikke pent. Bestilte et par som var 2 cm mindre, og de passet perfekt. (Tror det var 41 og 39 det gjaldt for min del også).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 09:48   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Åh - lekre.
Jeg har støvler derfra, gikk ned en cm og de passer perfekt.

Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 10:54   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

38-38,5 rett etter oppstandelsen - det avgjør saken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.