|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Smaker konditorfarge?Snuppa har bursdag neste helg og blir 4. Hun er skikkelig prinsessjente. Jeg er en utmerket baker, men en elendig konditor; i den forstand at kakene jeg lager smaker veldig godt, men ikke er mye å se til.
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Smaker konditorfarge?Jeg ville ikke hatt så mye i, men litt går sikkert fint. Jeg synes hvertfall av julemarsipanen smaker mye bedre når vi ikke har kondittorfarge i. Men jeg har ikke så mye sukker da, så om du har en søt glasur, så døyver det sikkert den litt bitre smaken. Samt at du ikke trenger så mye for å lage rosa.
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Smaker konditorfarge?"Vanlig" konditorfarge smaker. Cacas sin geléfarge smaker ikke i det hele tatt, og gir utrolig mengder farge med veldig lite gel. Hvis du bare har tilgang på vanlig konditorfarge ville jeg brukt veldig lite så den bare ble lys, lys rosa.
|
|
|
#4 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smaker konditorfarge?Jeg hadde grønt gress på fotballkaken i går og det smakte ikke noe av den grønne konditorfargen, men det var noen som mente at de ikke likte grønn glasur
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Smaker konditorfarge?Synes ikke det smaker noe. Har gjerne farge i risvannet, grøt, vafler, krem, etc. Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 15:44. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Smaker konditorfarge?Det smaker iallfall ikke godt om man har farge i vaniljesaus.
|
|
|
#8 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Smaker konditorfarge?Hva med den rosa melisen? |
|
|
|