Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Smaker konditorfarge?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 21:40   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smaker konditorfarge?

Snuppa har bursdag neste helg og blir 4. Hun er skikkelig prinsessjente. Jeg er en utmerket baker, men en elendig konditor; i den forstand at kakene jeg lager smaker veldig godt, men ikke er mye å se til.

Vel, jeg lurte på om jeg skulle forsøke meg på en form for prinsessekake. Snuppa ønsker seg gulrotkake og jeg lurte på om jeg kunne putte rød konditorfarge i glasuren. Og så pynte den prinsesseaktig. Men jeg vil jo ikke ødelegge smaken. Smaker konditorfarge noe som helst? Blir rosa glasur på gulrotkake bare helt feil?

Gammel 25-01-09, 21:42   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smaker konditorfarge?

Jeg ville ikke hatt så mye i, men litt går sikkert fint. Jeg synes hvertfall av julemarsipanen smaker mye bedre når vi ikke har kondittorfarge i. Men jeg har ikke så mye sukker da, så om du har en søt glasur, så døyver det sikkert den litt bitre smaken. Samt at du ikke trenger så mye for å lage rosa.

Gammel 25-01-09, 21:43   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Vanlig" konditorfarge smaker. Cacas sin geléfarge smaker ikke i det hele tatt, og gir utrolig mengder farge med veldig lite gel. Hvis du bare har tilgang på vanlig konditorfarge ville jeg brukt veldig lite så den bare ble lys, lys rosa.

Gammel 25-01-09, 21:43   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde grønt gress på fotballkaken i går og det smakte ikke noe av den grønne konditorfargen, men det var noen som mente at de ikke likte grønn glasur

Gammel 25-01-09, 22:22   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Smaken er som baken, er du like sær på smaker som meg kan det være greiest å smake på konditorfargen før du putter den oppi.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 00:31   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Synes ikke det smaker noe. Har gjerne farge i risvannet, grøt, vafler, krem, etc.
Tips:

Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 15:44.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 00:34   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det smaker iallfall ikke godt om man har farge i vaniljesaus.

Gammel 26-01-09, 00:41   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hva med den rosa melisen?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.