|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
ReimastørrelserNår Vesla fyller 2 år i august, bør jeg bestille 92 eller 98 i Reimatec Baby?
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: ReimastørrelserOm du ønsker den i to vintersesonger, må du sikkert ha 98 med mindre hun er veldig liten.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ReimastørrelserJeg ville tatt str 98 i ballongmodellen.De er ikke så store som mange skal ha dem til. Selv om de virker litt "ballongete" så er ikke rygglengden så lang, og det er den det kommer an på når man ser om dressen er passe. Hvis man har et barn som er veldig kort i ryggen kan man sikkert ha den mindre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ReimastørrelserJeg har kjøpt 98 til min som blir 2 i juni. Han er kort i beina men lang i ryggen. Tror det skal gå greit. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: ReimastørrelserJeg har hatt 92 til min jente som er født helt i begynnelsen av september. Men hun er ganske liten. Den holder nok ut sesongen, men ikke mer heller tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: ReimastørrelserSnuppa her fylte nettopp 2 år og har 92 i Reimadressen sin. Den er passelig eller kanskje bittelitt stor, men jeg tviler på at den kommer til å holde ut neste sesong.
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Sv: ReimastørrelserHvor stor er tulla di nå? Lillebror her i huset bruker sin Reimatec dress (babymodellen) i str. 86 i vinter også. Han brukte den også i fjor vinter. Han er jo 2 1/2 år nå og er vel ca. 94 cm lang. Han bruker i alle fall str. 92 i alle andre klær. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: ReimastørrelserElisabeth: Hun er nok en typisk 86, men kan også bruke bodyer/bukser i str 80. Hun kunne nok fint brukt Reima Baby str 80 ut sesongen.
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ReimastørrelserMin normaltstore treåring ca 98-100 cm lang har brukt sin dress i 92 frem til jul da byttet vi den i en i 98 . |
|
|
|
|
|
#11 |
|
--
|
Sv: ReimastørrelserMin 2-åring født i desember bruker 92 i babymodellen. Den holder ut denne sesongen, men blir nok for liten neste sesong. Jeg tror hun er sånn ca vanlig størrelse. Den er akkurat samme størrelse som en dress hun har i 92, bare litt videre. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Reimastørrelser
Storebror født i desember 04 fikk ReimaBaby str 92, og han hadde den til han var 3 år og ut i påsketider. Den var litt knapp da, men det holdt i 2 sesonger.
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert optimist
|
Sv: ReimastørrelserJeg ville ha kjøpt i 92. Fireåringen min bruker 104, han er akkurat 104 cm lang og har akkurat byttet fra 98 til 104. Snart sjuåringen er 120 cm lang og bruker 116-dressen ennå. Niåringen er 138 lang og bruker 134-dressen for andre år på rad. De er gode i størrelsen de dressene.
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Reimastørrelser
Poden på 3 år har 98, og kommer mest sannsynlig til å ha den neste år også. Jeg klarer ikke se for meg en toåring i 98, poden brukte 86-dressen fra han var ca 1,5 til 2,5 år.
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: ReimastørrelserPosøren brukte Reima vår/høstdress i str 98 frem til han var drøye 2, og bruker nå 104 i vinterdressen.
|
|
|
#17 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ReimastørrelserA ble 2 år nå i januar, og har en Reima Kiddo i str 86 denne vinteren. Han er nå 88 cm lang, altså bittelitt under gjennomnittet.
|
|
|
|
#18 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: ReimastørrelserVi har kjøpt Reima str. 92 til Lille til bruk neste sensong. Lille vil da være 2 år, nå str.80. Får Lille samme vekst kurve som Mellomste, tror jeg vi har gjort et bomkjøp. Mellomste er 3 år og har str. 116 i vinterdress, den også Reima.
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: ReimastørrelserSnuppa er liten av vekst, men nå bare litt liten. Hun er 4 år og har 98 i dressen sin.
|
|
|
|
#20 |
|
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimastørrelser4-åringen min bruker fremdeles Reimadress i str. 92 han, stakkars. Nå er ikke har stor for alderen, men den er nok litt trang nå... Jeg har regnet med at lillebror, som er like gammel som snuppa di, kan bruke de to dressene vi har i 86 til neste år jeg da, som storebror brukte til han var over 3.
|
![]() |
|
|