Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Klimaendringer? Snø?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-06, 09:21   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Klimaendringer? Snø?

Her hvor jeg bor har det vel vært tre dager med snø hittil denne sesongen.Det er mildt og deilig ute, og jeg synes det egentlig er veldig godt. Men det er totalt unormalt for denne årstiden. Hvordan er det ellers i landet? Er det like snøfritt og mildt som her i Molde?

Gammel 11-12-06, 09:25   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: klimaendringer? Snø?

Det er snøfritt her også. De siste årene har det alltid vært spennende om vi fikk lov å skyte opp raketter nyttårsaften pga snømangel. Som regel daler snøen ned akkurat på nyttårsaften. For noen år siden hadde vi 2 helt snøfrie vinter, i fjor vi vi 2 ggr 70 cm med 1 uke mellomrom, det var alt som kom. Men det var nok i massevis og lå helt til våren.

Sist redigert av kisha : 11-12-06 kl 09:54.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 09:42   #3
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her i Drammen er det 7 varmegrader og regnvær. Kan ikke huske at det har vært så ille som nå. Vi fikk litt snø på Halloween, ellers er det ikke kommet noe.
I fjor var det massevis av snø og året før der igjen var det lite med snø da også.
Kunne godt tenkt meg litt snø nå før jul, men det ser ganske dårlig ut.

Gammel 11-12-06, 10:12   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Stavanger er det som alltid regn og svart, våt asfalt. Mer regn i år enn vanlig tror jeg. Blåser gjør det også, hele tiden.
Møkklei været i denne byen.

Jeg har alltid sagt at jeg skulle ønske jeg bodde lengre nord, for selv om dagene er kortere, så er det iallfall snø som lyser opp, men nå ser det ut til at jeg bare kan bli her i regnet og blåsten ...

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 10:15   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Snø? Hva er det?

Gammel 11-12-06, 10:20   #6
Snella
Passiv

Standard

Sv: Klimaendringer? Snø?

Med tanke på all snøen som kom i fjor, kunne det kanskje vært en ide at man fremover kunne fordelt det litt bedre år for år. Tror jaggu hele snøkvoten ble brukt opp i fjor her...

Gammel 11-12-06, 10:28   #7
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes faktisk det er litt trist (trodde aldri jeg skulle si det) at det ikke er hvitt ute. Eivind har ventet på snøen i snart en mnd. nå. Han gleder seg så til å prøve de nye skia. Og klimaendringene generelt får en til å tenke ...

Gammel 11-12-06, 10:36   #8
løven
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
løven er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

har fått høre at det er noe som heter 10 års været, dukker opp vært 10år og har vist noe med strømmer og vinder å gjøre.
har snakket med folk som sier at enkelte forsikrings selkap har med at skader som følge av dette ikke dekkes på forsikringen.
aner ikke om dette stemmer, men ifølge dem så skal det komme sinnsykt mye regn en periode. stemmer dette så kan man vel glemme tanken om en hvit jul.

løven er ikke aktiv  
Gammel 11-12-06, 10:36   #9
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snella, her.

Med tanke på all snøen som kom i fjor, kunne det kanskje vært en ide at man fremover kunne fordelt det litt bedre år for år. Tror jaggu hele snøkvoten ble brukt opp i fjor her...

Det tenkte jeg også på her om dagen.

Her kom det noen usle snøfnugg på Halloween.. ellers ingenting. Ungene er bare så skuffa.
Ungene er med på skitrening, men det ser dårlig ut for løypetreningen denne sesongen. Synd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.