|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sunne og gode matpakker for voksneJeg trenger tips. Spiser pr dags dato i minste laget, spesielt på dagtid. Jeg burde få i meg mer enn fire gafler med salat til lusj og trenger derfor tips til gode lunjser som ikke inneholder brødskiver.. for det ender jeg med å ikke spise opp. :lei: Sist redigert av Joika : 03-02-09 kl 18:59. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneGrov vegetarpizza? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneJeg steker opp en haug med karbonader og fryser ned. To karbonader blir en ok lunsj sammen med det jeg måtte ha av passende grønnsaker.
|
|
|
#7 |
|
Teller ned
Sv: Sunne og gode matpakker for voksne
Hvis jeg er skikkelig lat kjøper jeg Peppes sin speltbunn og hiver oppi et par never kruskakli. Pleier å bruke ca 1/2 boks cottage cheese for å drøye osten litt + at det blir litt mer proteiner. Det er kjempegodt med tynne skriver zuccini og aubergine på, sånn i tilfelle du ikke har forsøkt det før. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vaklende
|
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneJeg liker godt kokte egg + stekt kyllingfilet (onvsstekt med noe godt krydder f.eks). Lager gjerne om kvelden og har med dagen etter. Ikke alle som synes det smaker godt kaldt, jeg husker ikke om du har mikro på skolen? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneWrap
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Har ikke laget sunn pizza før, så alle tips mottas med stor takk! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Har micro med det er fire etager å gå ned og opp, så gidder nok ikke det. Det er også litt lite poppis med varm mat i klasserommene, så satser på retter som smaker ok kalde. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Teller ned
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneKan legge inn min i morgen, nå må jeg legge meg. :benzo er litt redusert etter gårsdagens rødvinsinntak: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Teller ned
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneTakk, det var verdt det, altså. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneSpinatmuffins har eg laga og lagt i frysen.
|
|
|
#16 |
|
Metallica!!
|
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneEggerøre og spekemat sammen med avocado og litt fetaost.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneMiddagsrester - samme hva. |
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Sist redigert av Joika : 03-02-09 kl 19:43. Årsak: leif |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Einsam
|
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneEtter å ha spist omelett omtrent daglig i evigheter, er jeg enig i at den ikke er like god kald. Da ville jeg heller brukt laks/skinke og eggerøre eller kokt egg med tomat på skiva.. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Sunne og gode matpakker for voksneApropos kald omelett, jeg synes disse omelettmuffinsene er helt geniale, og de smaker bedre kalde enn varme. Når jeg lager dem har jeg problemer med å la være å spise for mange, til tross for min mini-magesekk:
|
![]() |
|
|