|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tatt på
|
Sv: Hadde du sendt med en splitter ny OTH på fly?Understellet på vogna vår ble ødelagt på hjemreisen i sommer, med KLM. Var ingen problemer å få dekket nytt understell hos de hvertfall. Bare viste skademeldingen fra flyselskapet hos butikken som selger vogna, og de ordna resten.
|
|
|
#22 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du sendt med en splitter ny OTH på fly?Min OTH ble ødelagt på flyet engang. Flyselskapet ville ikke dekke det fordi den var for dyr(!) men reiseforsikringen min ordnet det. Heldigvis.
|
|
|
#23 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du sendt med en splitter ny OTH på fly?
Transportbagen koster ca 1300sek på Babyproffsen ihvertfall. Der jeg kjøpte min før jul.
Nei når man reiser med barn så kan man sende vogn som spesialbagasje uten ekstra kostnad. Derfor det er så greit med transportbagen hvor man kan putte oppi endel ekstra, i tillegg til at den beskytter vognen.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hadde du sendt med en splitter ny OTH på fly?
Dette argumentet har jeg også møtt et par ganger. Eller jeg har fått kommentaren: "Det går greit denne gangen, for dette var jo ingen dyr vogn." Akkurat som om det spiller noen rolle for vårt behov for vogn på ferie.
|
|
![]() |
|
|