Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hadde du sendt med en splitter ny OTH på fly?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 15:38   #21
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du sendt med en splitter ny OTH på fly?

Understellet på vogna vår ble ødelagt på hjemreisen i sommer, med KLM. Var ingen problemer å få dekket nytt understell hos de hvertfall. Bare viste skademeldingen fra flyselskapet hos butikken som selger vogna, og de ordna resten.

Gammel 02-02-09, 15:44   #22
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Min OTH ble ødelagt på flyet engang. Flyselskapet ville ikke dekke det fordi den var for dyr(!) men reiseforsikringen min ordnet det. Heldigvis.
Så lenge det blir dekket ved skade er det jo ikke noe problem, jeg jeg tror likevel at jeg ville tatt den vognen jeg er minst glad i.

Gammel 02-02-09, 16:55   #23
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Får man kjøpt transportbag på alle butikker som selger vogner?
Er det dyrt?

Transportbagen koster ca 1300sek på Babyproffsen ihvertfall. Der jeg kjøpte min før jul.

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Må man forresten betale ekstra for å ha med vogn på flyet? Blir det "overvekt"?

Nei når man reiser med barn så kan man sende vogn som spesialbagasje uten ekstra kostnad. Derfor det er så greit med transportbagen hvor man kan putte oppi endel ekstra, i tillegg til at den beskytter vognen.

Vi har reist mye med vogn og aldri (bank i bordet) fått vognen ødelagt på noen måte. Trodde vi hadde fått ødelagt hjulene en gang så vi var i kontakt med forsikringen, men butikken fikset opp uten kostnad så da var det ikke noe mer å kreve.

Gammel 02-02-09, 18:30   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøtto, her.

Min OTH ble ødelagt på flyet engang. Flyselskapet ville ikke dekke det fordi den var for dyr(!)

Dette argumentet har jeg også møtt et par ganger. Eller jeg har fått kommentaren: "Det går greit denne gangen, for dette var jo ingen dyr vogn." Akkurat som om det spiller noen rolle for vårt behov for vogn på ferie.

Som sagt har jeg snakket med forsikringsselskapet, men de nekter å gi meg forhåndsgodkjenning på at det dekkes hvis den blir ødelagt. Derfor har jeg ikke turt å sende "dyr" vogn med fly. Jeg har fått totalødelagt vogn to ganger.

De siste gangene har vi reist med en vogn jeg egentlig ønsker å bli kvitt, men da har den selvfølgelig klart seg helt fint.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.