|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Navigaredressen på coop tilbudNoen som har noen erfaringer med parkdressen fra navigare som er på tilbud senere i uken hos coop? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navigaredressen på coop tilbudHei! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Sv: Navigaredressen på coop tilbudKom til å tenke på at jeg hadde en softshel jakke til han i vår. Den var str 2år, men jeg sluttet å bruke den fordi den var så smal i armene. Om alle andre klærene til Navigare er så stramme i armene vet jeg ikke om det er vert det. HATER stramme armer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navigaredressen på coop tilbudHvis det er den blå/svarte dressen er den veldig god. Ikke så holdbar at du bruker den i mange sesonger, men nok til en sesong i bhg og deretter stalldress til den ble for kort. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Navigaredressen på coop tilbudHvilken størrelse satser man på til en juni-07-gutt? Han er helt gjennomsnittlig lang, også har han verdens søteste pondus.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Navigaredressen på coop tilbudDet er ikke den svarte/blå dressen det er en vinterdress. Denne i coop tror jeg er helt ny. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Navigaredressen på coop tilbud
Jeg kommer nok til å kjøpe 92 eller 98, annpå hvilke merke jeg går for. Min er også Juni 07. Nå har han 86 i reflex. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Navigaredressen på coop tilbudKnotten har 86 i Trolldressen, og den er akkurat passe. Tenker at den blir i trangeste laget når det er vårdress-tid, og den er garantert for liten til høsten. Troll er jo ganske normale/små i størrelsen, så 92 burde kanskje funke både vår og høst. Det er jo ikke noe særlig hvis dressen blir for stor heller.
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Sv: Navigaredressen på coop tilbudJeg har ikke regntøy i barnehagen for innside informasjonen etter å ha jobbet i mange barnehager er at de stoler ikke på at dressene er tettet så de bruker regntøyet. Min har aldri vert våt igjennom. Nå henger regntøyet hans i barnehagen fordi vårdressen er hjemme nå i vinter. Ser at det er blitt brukt litt på de mildeste dagene. Men har gitt klar beskjed på at de bruker vinterdressen så snart det er mulig. Heller tar på mindre klær under. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Navigaredressen på coop tilbudKnotten min blir like våt med regntøy, han. Sånn er det når målet for dagen er å sitte midt i vanndammen og leke i hele utetiden. Burde sikkert hatt bukse med fastsveisede støvler.
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: Navigaredressen på coop tilbudhehe. A har heller ikke støvler.. så den ene gangen han svømte i dammen enda jeg opp med enda et par med gortex sko og skotørker. Etter det har han ikke bada i dammene lenger. Min er en vandrer. Han går over alt. Barnehagen hans består mye av ulent terreng og bratte bakker.. så er mye trening i det. |
|
|
|
![]() |
|
|