Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å, herlighet, så jeg skvatt nå

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 09:43   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, herlighet, så jeg skvatt nå

Jeg satt i stuen i 2. etg. og hørte plutselig en stige ble satt opp langs veggen nedenfor vinduet. Jeg bøyer meg frem og ser ut og ser to menn som står der nede og begynner å klatre opp stigen.

Jeg stormer ut på altanen og spør hva i all verden som skjer. Og svaret er at de skulle visst bare tette igjen hullene i veggen etter de la inn kabel til tv.

Gammel 04-02-09, 09:47   #2
Sunniv@
Fullverdig medlem

Sunniv@ sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sunniv@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Å herlighet så jeg skvatt nå

Bra de ordner opp etter seg da, og at det ikke var innbruddstyver.

Sunniv@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:47   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Erre muligh?? Det går jo LIKSOM an å ringe på og si at de er der da?

Skjønner godt at du skvatt - jeg hadde fått anfall tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 09:49   #4
Lita
Passiv

Standard

Da hadde jeg vel stivna et sekund eller to, og så flydd til vindu å spurt hva søren de drev med!
Ja, enig. En liten telefon om at de kom, hadde neppe skadet.

Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 10:36   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De kan da ikke bare begynne å surre rundt og på husveggene uten å si fra at de er der? Makan!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 10:50   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 04-02-09, 21:30   #7
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Forstår godt at du skvatt jeg.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 21:37   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Typisk var ein som dreiv og klatra hos oss og en gang... Litt ekkelt når man plutselig ser et ansikt utenfor vinduet i andre etg...

Gammel 04-02-09, 21:40   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Flate, jeg trodde det skjedde NÅ, jeg. Ble litt lettere til sinns da jeg så tidspunktet. :knegg.

Gammel 04-02-09, 21:49   #10
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Steike, da hadde jeg blitt forbanna tror jeg. Skremme folk på den måten der på morgenen da.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 21:51   #11
Left
Passiv

Standard

Æsj så ekkelt!

Jeg hadde en kompis som oppdaget en kveld at det var noen som drev å lyste opp på verandaen hans med lommelykt. De holdt på en stund.
Han hadde ikke betalt TV-lisens, så ble redd for at det var de som kom. Fikk løpt inn på et soverom med fjernsynet, og rakk akkurat å komme ut igjen derfra da det ringte på døra. Litt skjelven i knærne åpnet han døra og så for seg kontroll fra NRK.
Kjells Markiser

Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 11:09   #12
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å, herlighet, så jeg skvatt nå

Ekkelt var det nok. Husker det kravlet på veggen bak meg i fjor vår. Da var det EB som festa fiberkabel'n under veggen på husene i borettslaget. Helt forståelig, og egentlig greit at de ikke varsler. De må da få gjøre jobben sin, og når man forstår hva det er, så ja... Jeg skvetter av søppelbilen og snøplogen også jeg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.