Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Parkdress fra Bokklubben

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 17:25   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Parkdress fra Bokklubben

Jeg fikk en dress i posten fra Bokklubben i dag, en Brio-tex-dress.

Noen som har erfaring med den? Synes den virker litt tynn. Egner den seg på vinteren?

Gammel 04-02-09, 19:37   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Parkdress fra Bokklubben

Vet ikke, men skal hente en maken i morgen på posten.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 23:25   #3
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jeg fikk en dress i posten fra Bokklubben i dag, en Brio-tex-dress.

Noen som har erfaring med den? Synes den virker litt tynn. Egner den seg på vinteren?

Lillebror brukte den i fjor vinter, og med ulltøy under holder det fint det.
Det er en knallgod dress. Holder det den lover.

Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:15   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man har ull under synes jeg ikke den virket så tynn? Det er nok bare fordi vi (jeg iallefall) kanskje er vant til at det er ull/fleece innvendig på en del dresser, mens denne ikke har det. Spent på å prøve den til høsten jeg og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:22   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Minstesnuppa brukte den med ullundertøy og ullfleece under da det var - 2 grader ute, og det funket fint. Hun var god og varm, og den holdt fuktigheten ute, og dressen tørket superfort utenpå også. Nå når det er
- 10 bruker jeg heller Troll med fast ullfor inni.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.