Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor blir jeg logget av her også?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 22:04   #1
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Hvorfor blir jeg logget av her også?

Hvis jeg logger meg ut av NM, så blir jeg automatisk logget av her også. Er det noe konspirasjon ute og går eller?

Gammel 12-12-06, 22:07   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor blir jeg logget av her også?

Hold deg her, du.

Gammel 12-12-06, 22:21   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Hvis jeg logger meg ut av NM, så blir jeg automatisk logget av her også. Er det noe konspirasjon ute og går eller?

Det må være din egen i så fall.

Om du sletter alle informasjonskapslene dine så blir du logget av alle steder.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:00   #4
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det må være din egen i så fall.

Om du sletter alle informasjonskapslene dine så blir du logget av alle steder.

Har ikke slettet noe såvidt jeg har fått med meg. Kanskje NM blir fornærmet når man logger av?

Gammel 16-12-06, 14:21   #5
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg opplever at om jeg går går inn i ett annet program så er jeg plutselig blitt avlogget herfra! Skjønner ikke det helt, jeg heller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.