|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() HverdagsserviseJeg har lyst å begynne å samle på et nytt hverdagsservise. Både frokost og middagsservise. Noen som har tips til meg? Jeg liker det litt enkelt, gjerne hvitt, men tar også imot andre tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hverdagsservise.Synes "Tid" fra PP er fint
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hverdagsservise.Jeg har Edme fra Wedgwood på kjøkkenet og er veldig fornøyd, men det er ikke helt hvitt. (Googlet bilde så du får unnskylde matrester.)
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hverdagsservisejeg har nettop kjøpt nytt servie til kjøkkene og valget ett service fra obs som er hvit med noen sorte blomster ,veldig enkelt og pent og billigt, det var på tilbud nå denne uke da fikk jeg 4 middags tallerkner til 57 kr men tror de koster ca 100 kr for 4 til vanligt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsserviseHvis du liker det veldig, veldig enkelt og samtidig vil ha noe som tåler litt av hvert så er Teema fra Ittala et bra valg. Du kan ha hvitt som grunnfarve og eventuelt komplettere med andre farver....vi bruker det serviset masse, store og små, og er kjempefornøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
guru advisor
|
![]() Sv: HverdagsserviseVi hadde samme tanken før vi giftet oss, og ønsket oss hverdagsservise i bryllupsgave. Det er såpass fint at det også kan brukes til fest, men vi er ikke "redde" for å bruke til hverdag. Vi har vært veldig fornøyde med det vi valgte; Jamie Olivers WHITE fra Royal Worcester: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: HverdagsserviseJeg er veldig glad i dette serviset. Det er jo orginalt i brunt, men ser at det nå har kommet i hvitt og blått Sist redigert av Mjau : 08-02-09 kl 17:53. Årsak: Glemte linken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: HverdagsserviseBlack Design! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
tankefull
|
![]() Sv: HverdagsserviseHer var jo flere fine serviser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsserviseVi har http://www.pillivuyt.no/ til både hverdags og fest. Slitesterkt, enormt utvalg, enkelt og pent. Men det koster jo litt da... (Fint å ha på ønskelsite).
![]() |
![]() |
#12 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: HverdagsserviseEdme er jo et 'ordentlig' servise, så det er ikke kjempebillig. Men noe rimeligere enn penservisene til f.eks. Wedgwood og Porsgrund.
![]() |
#13 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsserviseSiden vi ikke gidder legge veldig mye penger i hverdagsservise har vi 365-serien fra IKEA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hverdagsservise
Samme her, bare at vi har Arv fra Ikea |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: HverdagsserviseNå følte jeg meg skikkelig harry som har hverdagsservise fra Europris.
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: HverdagsserviseVi har Ego fra Ittala (hvordan skriver man det igjen?) og er veldig fornøyd. Skulle jeg hatt nytt er Rosendahl sitt en favoritt da vi har glass, vannkaraffel og vinkaraffel fra før.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 09-02-09 kl 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hverdagsservise
Jeg fant verdens kuleste kopper i olivengrønt på Europris!
![]() |
#18 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: HverdagsserviseVi har Figgjo Verde, og er superfornøyd med det. Det er helt hvitt, helt enkelt, ingen kanter eller krimskrams eller noe.
![]() |
#20 |
Kometkamerat
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsserviseVi har Thomas Loft. Ligger vel sånn midt i prissjiktet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|