|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?
Jeg flørter også som Sitron. Det er i grunnen sånn at jeg flørter i de fleste situasjoner, enten det er på jobb eller på nærbutikken. Handler aldri om noe seksuelt, jeg er nok en liten sommerfugl i væremåte men ikke alltid da. |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Næsj, det handler ikke om noe som er seksuelt ladet. Dessuten de fleste mennesker til og med menn setter pris på et blikk, et smil, en bemerkning, eller en liten latter. |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Blir du innbilsk om noen flørter med deg? |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Nei, jeg tenker at: " oi, i dag har jeg en ekstra god dag." For meg betyr ikke flørt annet enn at noen gir meg en liten ekstra inspirasjon. Det kan vær det lille ekstra som skal til på en gråværsdag. Jeg tror ikke at jeg er spesielt vakker eller attråvedig, bare at noen har villet gi meg noe. Dette noe blir da flørten. |
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Rart du er singel.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Har da Mannen i Mitt liv om har en slags eksklusiv rettighet da. Men vi lever ikke som folk flest da og han sjarmeres av at jeg er en sommerfugl. Det hender imidlertid at en og annen kompis spør om jeg ikke legger merke til at menn snur seg etter meg, vet du sånt legger jeg ikke merke til. Men spør meg om nerden på biltema som fikk et glis klistret i fjeset da vi flørtet over gaffaen han husker jeg enda. |
![]() |
![]() |
#30 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva legger du i "flørting"?Det er ikke noe problem, Joika, med mindre man er en sommerfugl slik som Skvetten. Man kan faktisk antyde ganske så mye når man er en elefant og attpåtil slippe unna med det.
![]() |
|
|