|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Visste du dette?Når man registrerer seg på NM godkjenner man dette: NybaktMamma har copyright på alt innhold, og det er ikke lov til å bruke tekst eller bilder fra innlegg på Møteplassen i andre forbindelser. Se Juridiske merknader. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Sv: Visste du dette?
Det må være snakk om andres tekst og bilder, eller egen tekst som gjengir andres.
|
|
|
#23 |
|
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei. Det er ingen misforståelse. Sitat: NM eier ALT. Ordrett forklart. Og da gjelder det selvfølgelig det jeg har postet også.
|
|
|
#24 |
|
Til tider frustrert...
Ja, det høres rart ut...men sånn er reglene da.
|
|
|
#25 |
|
ctrl+z
|
Sv: Visste du dette?Jeg må innrømme at dette ikke bekymrer meg det minste (og jeg har også en eller to bøker i magen
|
|
|
#26 |
|
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Visste du dette?Jeg også tolker denne regelen dithen at de vil beskytte seg selv og brukerne for media. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Til tider frustrert...
Jeg kunne ikke tenke meg det. Å ha henvisninger til andre til min egen historie ihvertfall. Stikke kjepper er vel egentlig ikke poenget, regler er regler. Og er det regler så kan man vel ikke vike for noen og ikke for andre. Da er det jo ikke noe poeng med regler? Eller?
|
|
|
#28 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Visste du dette?Om du spør Silje eller Ove kommer de neppe til å hindre deg i å bruke dine egne utsagn, så teit er de bare ikke.
|
|
|
#31 |
|
Til tider frustrert...
Men jeg har sendt inn og spurt...og jeg får ikke svar, så jeg forholder meg til det moderator har sagt til meg. Noen tips til andre adr jeg kan sende inn for å nå eierne?
|
|
|
#32 |
|
Pirkete
![]() ![]() |
Sv: Visste du dette?Men, altså, en historie som du har fortalt på NM, kan du jo fortelle om igjen hvor som helst! Må du bruke det ordrett? Har du fortalt om noe du selv har sagt, kan du selvfølgelig skrive det om igjen et annet sted. NM kan ikke bestemme at du ikke kan fortelle en historie om deg selv, uansett hva det står i "reglene"! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
intro
|
Det samme tror jeg. Jeg mener til og med å huske at jeg har spurt eierne av forumet en gang, med tanke på prøverdagboka mi på SG. Det ville jo være helt vilt om de skulle påberope seg rettighetene til den - mener jeg.
|
|
|
|
#37 |
|
|
Sv: Visste du dette?Alle lover og regler må jo tolkes. Å anta at de ønsker å ta copyright på hver eneste private betroelse blir litt søkt, om ikke også ulovlig. En må se på årsaken til at regelen er der i utgangspunktet og legge det som grunnlag for tolkningen.
|
|
|
#39 |
|
Av og på bruker
![]() |
Sv: Visste du dette?Nå tror jeg de ville få litt av en jobb hvis de skulle lese ABSOLUTT alle bøker, og sjekke alle sitat... Heldagsjobb spør du meg |
|
|
|
![]() |
|
|