Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ville du kysset denne mannen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Ville du kysset denne mannen?
Ja, gjett om! 98 56,32%
Ja, men bare med bind for øynene 6 3,45%
Nei, han er styggpen og ikke tagbar, ala Bjørn Eidsvåg 29 16,67%
Å oppsideisi! 41 23,56%
Deltakere: 174. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-09, 08:56   #61
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Ville du kysset denne mannen?

Jeg synes ikke han er spesiellt kjekk, så nei.

Gammel 15-02-09, 08:59   #62
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis han holdt kjeft kunne jeg gjort det. Men han er ikke fantastisk kjekk, så jeg hadde ikke giddet å reise langt for å gjøre det.

Knut Nærum er ikke hot. Morsom, men ikke pen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:07   #63
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde lett kysset ham.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:13   #64
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å ja. Selv om han egentlig er litt for glætt.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:15   #65
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Å ja. Selv om han egentlig er litt for glætt.

Han er glætt på den sexy måten.
Det finnes sexy-glætt og det finnes ekkel-glætt.

Gammel 15-02-09, 10:20   #66
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Åh ja, han er absolutt veldig sexy. Han er ikke glætt på sånn Runar Sørgaard-måte, og morsom, intelligent og sjarmerende.
Sturla var veldig kjekk, men jeg synes han begynner å se sliten ut, og med de tenna... Og de siste utsagnene om at kvinner ikke burde jobbe.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:26   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erru gær'n. :raus:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:34   #68
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jepp.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:55   #69
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig.

Gammel 15-02-09, 10:57   #70
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Sturla var veldig kjekk, men jeg synes han begynner å se sliten ut, og med de tenna... Og de siste utsagnene om at kvinner ikke burde jobbe.

Hmm ... Mener han altså at han ville underholdt meg og alle mine behov om det var han og meg?

Gammel 15-02-09, 11:02   #71
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Han er kjekk, ja.

Gammel 15-02-09, 11:11   #72
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ikke min type.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 11:17   #73
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hmm ... Mener han altså at han ville underholdt meg og alle mine behov om det var han og meg?

Tja, han ville ihvertfall gitt deg skryt for husmorjobben din.

Sitat:
Men selv om han fortsatt beskriver seg som singel, er Sturla opptatt av at en eventuell kjæreste skal få oppmerksomhet for innsatsen hun gjør i hjemmet.

Han mener likestillingen i dagens samfunn har gått for langt.

- Kanskje burde Kvinnen vært hjemmeværende. Verden ville vært bedre hvis Kvinnen ikke hadde gått ut i jobb, sier han til VG Helg.

- Hjemmeværende kvinner burde hatt direktørlønn, de gjør den absolutt viktigste jobben i samfunnet.

Sturla - som snart igjen er aktuell som programleder i "Norske Talenter" på TV 2 tror heller ikke at mange av kvinnene som satser på en yrkeskarriere, virkelig har et behov om selvrealisering.

- Det er nok fordi de ikke har blitt sett i den jobben de har å gjøre. Jeg har så mange venner som lever i et gammelmodig mønster hjeme uten at dama får skryt. Jeg blir provosert, jeg hæler ikke være der.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 11:29   #74
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Tja, han ville ihvertfall gitt deg skryt for husmorjobben din.

Sitat:
Men selv om han fortsatt beskriver seg som singel, er Sturla opptatt av at en eventuell kjæreste skal få oppmerksomhet for innsatsen hun gjør i hjemmet.

Han mener likestillingen i dagens samfunn har gått for langt.

- Kanskje burde Kvinnen vært hjemmeværende. Verden ville vært bedre hvis Kvinnen ikke hadde gått ut i jobb, sier han til VG Helg.

- Hjemmeværende kvinner burde hatt direktørlønn, de gjør den absolutt viktigste jobben i samfunnet.

Sturla - som snart igjen er aktuell som programleder i "Norske Talenter" på TV 2 tror heller ikke at mange av kvinnene som satser på en yrkeskarriere, virkelig har et behov om selvrealisering.

- Det er nok fordi de ikke har blitt sett i den jobben de har å gjøre. Jeg har så mange venner som lever i et gammelmodig mønster hjeme uten at dama får skryt. Jeg blir provosert, jeg hæler ikke være der.

Dust.

Gammel 15-02-09, 11:34   #75
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns nå brorparten av uttalelsen hans der var helt grei. Jeg ser ikke noe galt i å ønske en kvinne som er hjemmeværende. At han attpåtil ville gitt henne både direktørlønn og masse ros for innsatsen er fine greier. At han uttaler seg at generelt burde alle kvinner være hjemme er vel det som er noe teit, men jeg tror faktisk at langt flere hadde blitt hjemme hadde de hatt muligheten, iallfall når barna er små. Så han burde definitivt begrense omfanget av uttalelsene sine, men hårreisende, det syns jeg absolutt ikke de er.

Gammel 15-02-09, 11:58   #76
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jada. Akkurat nå er jeg så sugen på litt heftig klinings at jeg hadde godtatt Shrek.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 12:11   #77
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare si at jeg synes både Almaas og Berg-Johansen er ekstraordinært kjekke, faktisk - og Dennis Storhøi.

Gammel 15-02-09, 12:16   #78
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Dust.

Du hang deg opp i den ja?
Les setningene under, så høres det ikke så galt ut likevel ...

Gammel 15-02-09, 12:17   #79
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg hadde omtrent kysset hvem som helst.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 12:19   #80
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke SÅ kresen på hvem jeg kysser, så jeg hadde glatt kysset både Almås og Sturla. Også er jeg veldig enig med Elinblu at Dennis Storhøi er veldig kjekk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.