|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Oppskrift på meksikanske kjøttbollerJeg skal på meksikansk aften, og skal ta med meg en rett. Jeg er kjøttbollesulten. Noen som har en god oppskrift?
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrift på Meksikanske kjøttbollerJeg har ingen oppskrift, men jeg ville bare brukt en vanlig kjøttbolleoppskrift, og krydret med cumin og oregano.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrift på meksikanske kjøttbollerJeg lager meksikansk kjøttbrød. Må jo gå an å gjøre om det til kjøttboller. Vanlig kjøttbolleoppskrift, litt krydder og et glass medium sterk/sterk salsa mikset inn. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrift på meksikanske kjøttbollerFor å gjøre det veldig enkelt, kan du jo bare blande en pakke taco- eller fajitakrydder i kjøttdeigen og lage boller av den. Det blir veldig godt. Ikke helt mexicansk, men mer tex-mex. Jeg lager ofte hamburgere slik. Blander enten inn tacokrydder-pose eller poser med annet krydder, feks. Greek Wraps.
|
![]() |
|
|