|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Troll, Reima eller Ticket 2 Heaven? | |||
| Troll |
|
16 | 19,28% |
| Reimatec babyoverall |
|
54 | 65,06% |
| Ticket 2 Heaven |
|
10 | 12,05% |
| Annet (spesifiser) |
|
3 | 3,61% |
| Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Lider av ekstrem beslutningsvegring når det gjelder å velge vinterdress til Vesla - for neste sesong. Tenker jeg må benytte meg av salget som er nå.
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Reima. Det er den eneste dressen jeg liker. Du får lete til du finner en lilla. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Synes ikke ulldressen inni Troll-dressen er det minste knølete. Hadde valgt Troll av de alternativene du nevner. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!
Jammen jeg har jo leita masse.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Jeg har kjøpt den dressen du snakker om til knerten (til neste år). I str 92 og brun. Til samme pris som du nevner.
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Jeg tror alt det der vil fungere, men 98 i reima tror jeg blir stort med mindre hun er veldig stor for alderen. Vi har hatt reima, men har venner som har hatt trolldresser. Bra dresser begge deler, det med ulldressen og plunder gjør seg mer gjeldende når de er 3-4 og skal lære å kle på seg selv. Det kan til og med være praktisk at du slipper å kjøpe dedikert vårdress. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!
Enig i dette. Trolldressen er litt fin også, og den virker lun og god. Hun prøvde på Trolldressen i butikken i dag, og den var ok men veldig stor nå.
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 19-02-09 kl 16:00. Årsak: hvor ble det av bildet? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
lykkelig
|
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Jeg har brukt alle tre dressene til mine barn og har meninger om alle sammen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Jeg har lagt min elsk på Reflex dressene... Ikke så dyre og ganske varme og nesten like vanntett som Reima...
|
|
|
#13 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Hadde gått for Reima tec +, da den er slitesterk. Har gitt opp vanlig Reima, da de fleste vi har hatt har revnet\slitt seg ut fort ut i baken og på knærne.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Tro jeg ville valgt reima når hun er så liten
|
|
|
|
#15 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Reima eller Ticket, pelsen vil jeg tro du kanta av hetten.
|
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Vi valgte Troll da Poden var 2, og MikkLine i fjor da han ble tre. Nå (snart fire) har barnehagen spurt oss om vi kan kjøpe en annen type dress, for ungene som skal kle på seg selv trer visstnok ofte beina feil i disse dressene. Så da endte vi på Reima. Jeg savner tynne, fine og lette Troll. Til en 2-åring ville jeg nok satset på den på nytt. Den er mye tynnere og lettere å bevege seg i enn reimadressen synes jeg.
|
|
|
#18 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Jeg har kjøpt reima til alle våre 4 barn, så jeg stemte selvsagt Reima. Har hatt det i nesten alle år til mine og er veldig fornøyd med det. Men nå har jeg hverken prøvd ticket to heaven, troll eller så mange andre merker, så jeg kan ikke si så mye om Reima i forhold til dem. Hadde Helly hansen et år til eldstemann og det var helt ok, men til de minste synes jeg det har vært godt å ha reima siden de er så godt polstret i rompa.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!Reima eller TTH.
|
![]() |
|
|