|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Var du dramaqueen som fjortis? | |||
| Jeg var så dramaqueen at jeg nesten ble medisinert for bipolaritet |
|
6 | 4,84% |
| Jeg var kun dramaqueen på fest (påvirket tilstand) |
|
11 | 8,87% |
| Jeg var dramaqueen i kjærlighetsspørsmål |
|
16 | 12,90% |
| Jeg var dramaqueen i venninnespørsmål |
|
9 | 7,26% |
| Jeg var dramaqueen når det gjaldt kropp og klær |
|
8 | 6,45% |
| Jeg var dramaqueen i forhold til foreldre |
|
35 | 28,23% |
| Jeg var dramaqueen i forhold til skole/oppgaver/arbeid |
|
8 | 6,45% |
| Jeg var ikke dramaqueen, men like laidback da som nå |
|
60 | 48,39% |
| Jeg prøvde være dramaqueen for å passe inn, men mislykkes |
|
7 | 5,65% |
| Jeg hadde ingen venner/annet |
|
7 | 5,65% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Dramaqueen i forhold til mine foreldre. Mamma lurte en stund på om jeg hadde begynt med droger.
|
|
|
#62 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Jeg var ekstremt ambisiøs som tenåring. Jeg hadde full kontroll og fortalte det til alle. Men jeg er litt usikker på om det kunne definieres som dramaqueen.
|
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Ingen venner. Ingen fester før jeg ble litt eldre. Heldigvis. |
|
|
|
#64 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Selvsagt ikke. Det var peace & love for alle penga. Meget fredelig love, mind you, fortrinnsvis under mer eller mindre egnet buskas. Mulig jeg laget litt drama da jeg som fjortenåring ble hentet i en eller annen park av min onkel og kjørt hjem. Fordi min mor ikke syntes det var videre festlig at fjortisen hennes hadde iført seg fillete jeans med budskapet FRI SEX på låret. Skrevet med enorme kulepennbokstaver. Jo, jeg laget nok helt sikkert drama akkurat den gangen. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Stemte ikke...
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Jeg var dramaqueen mot mine foreldre. Jeg fløy i taket for den minste lille ting, og jeg rømte hjemmefra. En gang da jeg var 15, i hele 2 uker i strekk. Og laget det opptøyet for at de ikke lette etter meg. Da var de jo ikke glad i meg, trossalt. Jeg var da hos min bestevenninnes pappa, som nettopp var nyskilt fra moren og lovet og ikke si noe til mødrene våre om hvor vi var hen. Går det ann å være mer dum? |
|
|
|
#67 |
|
Lett rørt
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Muligens litt i forhold til foreldre, men utenom det var jeg like laidback som nå.
|
|
|
#68 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Jeg var veeeldig dramatisk hjemme! Helt vemmelig. Det var på grensa til bipolaritet tror jeg. Mamma og pappa snakker fortsatt om de årene med gru
|
|
|
#69 |
|
Metallica!!
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Næsj jeg var mer interessert i å ha drikkekonkurranser med guttene enn å stå å grine på do.
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Jeg tenker at jeg kanskje var litt dramaqueen hjemme. I følge mine foreldre stemmer det ikke, så det er mulig mye av det egentlig foregikk i mitt eget hode. Ellers var jeg skoleflink pike og mer opptatt av loppemarked, bøker og feminisme enn å bruke energi på å være dramaqueen.
|
|
|
#71 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Ikke mye dramaqueen tendenser her i gården, og det er vel en av de sidene av jenter som gjorde at jeg hadde mer kamerater enn venninner.
|
|
|
#72 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Jeg nekter å svare på om jeg var dramaqueen, men jeg kan si så mye at min pretenåring er dramaqueen på et område jeg aldri var. I forhold til skolearbeid. Hennes mor gav f og hun er ekstremt opptatt av å gjøre det bra. Tenk å ha en indre drivkraft og drømme om å bli lege eller insjinør når man er 12 år. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Pauset
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Jeg var ikke dramaqueen. I motsetning til nå, så var jeg ganske voksen for alderen tør jeg påstå. Var ikke noe trass hjemme, og jeg spilte på lag med foreldrene mine fordi de egentlig var ganske kule, og jeg visste jeg ikke tjente noe på å være vrang. :zmart: |
|
|
|
|
|
#74 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?
Jeg ser det for meg.
|
|
|
#76 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Så mye at jeg føler med mine foreldre og gruer meg til datteren min kommer i den aldreren
|
|
|
#77 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Ikke spesielt. Stemte: Jeg var ikke dramaqueen, men like laidback da som nå, men mens jeg har lest denne tråden har det kommet et par episoder til meg. Begge de episodene er forbundet med svært lite søvn på forhånd, så jeg fastholder fortsatt at jeg ikke var noen dramaqueen. bare svært avhengig av nok søvn. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Tåler regn
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Var nok ingen dramaqueen. Snakket fra leveren da som nå. Og når det var/er gjort, så er jeg ferdig med saken. Jeg har aldri hatt sansen for dramaqueen, bortsett fra at de kan være svært så underholdende. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Var ikke dramaqueen, nei. Var helt utrolig fnisete husker jeg, men det har jeg i grunn tendensen til ennå... |
|
|
|
![]() |
|
|