|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er det kult med mammanick på forum? | |||
| Kan man si baby, må man ha mammanick |
|
3 | 1,27% |
| Det er dødskult, ikke alle skjønner at jeg er mor uten mammanick |
|
5 | 2,11% |
| Det er så søtt og kosemosete og jeg MÅ bare ha barnets navn i mitt nick |
|
2 | 0,84% |
| Nei, det er utrolig harry |
|
31 | 13,08% |
| Nei, og om folk har så lite fantasi at de trenger slikt nick, bør de lese flere bøker |
|
53 | 22,36% |
| Jeg nekter å harselere med mammanick, men vil se resultatene |
|
143 | 60,34% |
| Deltakere: 237. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Off the map.
|
Sv: Er det kult med mammanick på forum?jeg henger meg heller ikke opp i hvilket nick folk har.
|
|
|
#222 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er det kult med mammanick på forum?Det bryr meg igrunnen ikke stort, men kan være noe "forvirrende" - og fantasiløst er det vel også. Men nickene blir jo ofte lange/tungvinte ...
|
|
|
#223 |
|
Passiv
|
Sv: Er det kult med mammanick på forum?Nei, og om folk har så lite fantasi at de trenger slikt nick, bør de lese flere bøker |
|
|
|
#224 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det kult med mammanick på forum?
|
|
|
#225 |
|
Passiv
|
Sv: Er det kult med mammanick på forum?Jeg syns faktisk det er ganske fantasiløst. Jeg har aldri vært på forum før jeg kom hit, og jeg forstod med meg selv at et mamma_til_2_gutter_snart_ei_jente nick er totalt uakutelt, men sikkert godt nok utbredt på et foreldreforum som dette. Jeg skal hvertfall ikke ha det, tenkte jeg! |
|
|
|
#226 |
|
Curlingkone
|
Sv: Er det kult med mammanick på forum?Jeg tror ikke jeg syns mammanickene er verken mer eller mindre fantasifullt enn feks mitt nick som kom ned i mitt hode da jeg skulle melde meg inn i et annet forum. Hadde ikke anelse hva jeg skulle kalle meg og kikket rundt i stua for å se hva jeg kunne komme opp med.Kikket på katta og ja... mjau...
|
|
|
#227 |
|
Truth is in the x-files
|
Not if I beat you to it ...
|
|
|
#228 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Er det kult med mammanick på forum?Jeg skal ærlig innrømme at det er fantasiløst. Men det var jo ikke meningen at jeg skulle bli aktiv. meldte meg inn i et forum med intensjon om å skrive ett innlegg. Nå kjenner jo folk meg som MsM, og da kan jeg jo ikke bytte... |
|
|
|
|
|
#233 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det kult med mammanick på forum?Hva om alle hadde samme nick? Det hadde vært mye artigere.
|
|
|
#235 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Ja, og vi savner deg litt der inne |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det kult med mammanick på forum?Jeg synes det er kjempekult. rine betyr faktisk mamma/mor på kverantrunesisk. |
|
|
|
![]() |
|
|