|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
Neida, er ikke såå snurt, men jeg var hjemme med knerten i går og gikk dermed glipp av nd. Planen var at jeg skulle på kroa etter at mannen kom hjem, men siden knerten var så dårlig, ble jeg hjemme sammen med de.
|
|
|
#282 |
|
Pauset
|
Like greit. Jeg har sittet her i hele dag og lurt på hvorfor jeg må snakke så EKSTREMT mye etter noen alkoenheter.... |
|
|
|
|
|
#283 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Spiser snop
|
|
|
|
#284 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#285 |
|
Pauset
|
Jeg kan forestille meg at vi kunne hatt noen interessante samtaler på kroa da.. |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og filosoferer over livet, og tenker på hvordan det blir å komme tilbake til jobb 4.mars. Blir veldig godt tror jeg, og litt vanskelig i begynnelsen. Men håper det går greit. Har supre kolleger som vet å ta vare på hverandre
|
|
|
#287 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Slapper av etter en lang dag med barselstreff, kakebaking (ostekake og sjokoladekake) foccaciatesting og førstegangs aiolilaging. Både gleder og gruer meg til familiebursdag i morgen. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg bare sitter her, men skal legge meg ned. :lakenskrekk: |
|
|
|
#290 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og tenker på at jeg skulle gått og lagt meg for mange timer siden...Kanskje på tide å gjøre noe med det?
|
|
|
#291 |
|
Passiv
|
Samme tenker jeg.... Og jeg som kun sov 3-4 timer natt til i dag og. |
|
|
|
#293 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg er kjempeglad! Jeg har fått mensen i dag
|
|
|
#295 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg syr kjole til meg selv og er like overrasket i dag som sist over at jeg jammen meg er tynnere enn jeg tror. |
|
|
|
|
|
#296 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#297 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Venter på frokost.
|
|
|
#298 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og tenker på at jeg burde støvsugd, skiftet på ungenes seng og brettet klær. |
|
|
|
|
|
#299 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er godt i gang med å vaske stua. Ordentlig. Under sofa'n, under sofaputene, tørke støv and you name it. Mannen tok med seg ungene på akebrett, men lillebror hylskreik. Han er nå lagt i senga, så nå burde jeg absolutt gjøre meg ferdig siden jeg er så godt i gang.
|
|
|
#300 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Spiser nudler og da må jeg snoke litt her i mens. |
|
![]() |
|
|