Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan uttaler du nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 17:37   #121
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Skvetten har da iallfall to uttalelser og betydninger. Jeg regner med at du ikke er av den redde sorten.

Redd? Jeg?

Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 17:42   #122
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettopp. Ergo så er det bare rett frem for oss smarte.

Gammel 27-02-09, 18:10   #123
Skvetten
Passiv

Standard

Nettopp. Ergo så er det bare rett frem for oss smarte.

Må vi tenke på andre også nå?

Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 18:40   #124
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Mitt og uttales rett fram, med trykk på krystall.

Banansjokolade (krembanan) er jo bare helt fantastisk, Smash derimot smaker bæsj.

Gammel 27-02-09, 19:01   #125
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Mitt og uttales rett fram, med trykk på krystall.

Med krystallklar uttale, sant?

Gammel 27-02-09, 19:02   #126
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jeg husker deg fra gamle NM-dager, og har aldri tenkt på den varianten. Jeg har nemlig tenkt på nicket ditt rett fram, som i det svenske snacksfirmaet Estrella som er det samme som Maarud er for oss i Norge.
Estrella: paaaaaaaaarty-party!

Jeg får også lyst på potetgull når jeg ser nicket til Estrella på skjermen.

Enhjørning skulle være greit å uttale.
Grunnen til nicket ser dere i avataren min: Min elskede tattis.

Gammel 28-02-09, 08:26   #127
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg derimot er litt furten, for jeg blir til stadighet minnet på min største svakhet.

Det må jeg bare beklage.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hver gang jeg leser Smash tenker jeg at det er jammen ekkelt. Nesten like ekkelt som banasjokolade.

Du kan ikke være helt rett. Er Smash liksom ekkelt? Banansjokolade er også godt. Ikke like godt som Smash, men den går ned.

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det går ikke an å sammenligne banansjokolade og Smash, vel? Banansjokolade og Troika derimot. :urk:

Troika er ikke mye godt.

<---- elsker Smash. Ja, sjokoladen, altså.

Gammel 28-02-09, 08:37   #128
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

ajbæm Det er de to første bokstavene i begge navnene til datteren min

Gammel 28-02-09, 12:04   #129
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Andsjelikk ...eller rundt deromkring.
Jeg var rimelig fantasiløs den gang jeg registrerte meg på SG for mange mange år siden, og valgte det andre fornavnet mitt.
Har fulgt meg siden og er igrunnen helt fornøyd med det.

Gammel 28-02-09, 14:40   #130
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Spetakkelet er nokså rett frem

Det ble ikke til av noen spesiell grunn egentlig, det bare falt meg inn der og da. Jeg har et annet nick jeg er kjent under flere andre steder (jeg ikke er så mye lenger), men ønsket her en fresh start

Sist redigert av Bomull : 28-02-09 kl 14:47.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 14:43   #131
Lita
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 15:50   #132
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kirsebær er vel ikke så vanskelig å skjønne hvordan uttales. :-)

Kjiersebear?

Gammel 28-02-09, 15:56   #133
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kjiersebear?

Evt shishebær.

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 16:01   #134
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Majsa uttales forresten rett frem, og det skrives ikke Masja, slik enkelte har fått for seg. Det er et kallenavn mannen har brukt på meg.

Gammel 28-02-09, 16:20   #135
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Rett fram med trykk på e-en (og ikke Elin'blu, som mannen sier).

Jeg sier det som mannen din sierm, tror jeg. Er han vestlending?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 16:33   #136
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell, uttalt på bergensk! Ikke Karrramell.
:bor i trønderland:

Fordi jeg er så søt og brun.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 16:41   #137
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

rajraj - med likt trykk på begge stavelsene. Uttales litt fort og sint, som om man virkelig mener det.

Registrerte meg som det her fordi det er et brukernavn jeg hadde da jeg spilte Tetris og Jewel Quest online en sommer det var veldig lite å gjøre på jobben. Jeg blandet det med det kryddermerket Rajah. Tenkte ikke over at et nick faktisk blir navnet ditt, og dermed en del av identiteten din, på forum. :grønnskolling:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 16:50   #138
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Tjunlænd her.

Jeg er oppkalt etter den figuren jeg har i avataren min. Jeg skulle finne meg et nick da jeg meldte meg inn på SnartGravid for 7 år siden. Jeg kikket meg litt rundt, og fikk øye på et pc-spill guttungen hadde liggende ved siden av pc'en. Spillet het Tuneland. Så da ble jeg hetende det.

Gammel 28-02-09, 16:51   #139
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

rajraj - med likt trykk på begge stavelsene. Uttales litt fort og sint, som om man virkelig mener det.

Registrerte meg som det her fordi det er et brukernavn jeg hadde da jeg spilte Tetris og Jewel Quest online en sommer det var veldig lite å gjøre på jobben. Jeg blandet det med det kryddermerket Rajah. Tenkte ikke over at et nick faktisk blir navnet ditt, og dermed en del av identiteten din, på forum. :grønnskolling:

Og jeg som trodde du var DDE-inspirert.

Gammel 28-02-09, 16:58   #140
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Og jeg som trodde du var DDE-inspirert.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.