Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Emmaljunga Scooter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 22:56   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Emmaljunga Scooter

Noen som har erfaringer med denne vogna? Positive/negative?
Vi trenger sovevogn til høsten, én som kommer til å stå i barnehagen når hun skal starte der. Er denne fin til det?
Ser det er "glatte" hjul - hvordan er det å trille med disse hjulene på snø eventuelt?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:08   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Emmaljunga Scooter

Jeg er veldig glad i vogna, men jeg vet ikke om jeg ville hatt den som sovevogn. Vi har riktignok aldri brukt den som det, men jeg kan tenke meg at det blir trangt med pose under bumperbaren.

Vogna er helt super å trille på all slags føre, forresten.

Gammel 28-02-09, 23:12   #3
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Signerer Pingis her.
Vi er kjempefornøyd med denne vogna!

Gammel 28-02-09, 23:14   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg er veldig glad i vogna, men jeg vet ikke om jeg ville hatt den som sovevogn. Vi har riktignok aldri brukt den som det, men jeg kan tenke meg at det blir trangt med pose under bumperbaren.

Vogna er helt super å trille på all slags føre, forresten.

Kan man ikke ta av bumperbaren?

Takk for svar.

Gammel 28-02-09, 23:16   #5
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Det er godt mulig- har ikke sjekket det. Det går jo an å ta den av på Emmaljunga Duo Edge- vognen vi hadde, så det er vel en mulighet for at det går an på Scooter- vognen også. (Får ikke sjekket, for den står hos svigers)

Gammel 28-02-09, 23:21   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Men jenta vår er laang - går det bra i denne vogna?

Også får dere eventuelt rope ut om dere har én til salgs etterhvert.

Gammel 28-02-09, 23:41   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bumperbaren kan ikke taes vekk, iallefall ikke på vår som er et par år gammel. Vi har hatt vår på hytta og i fjorvinter var det fint plass til jenta vår som da var 3 1/2 år. Hun sov veldig godt i den.

Vi skal forresten selge vår

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:45   #8
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Poden er snart tre og en lang gutt, og det er først nå at vogna begynner å bli litt knapp. Tror ikke det går an å få av bumperbaren, nei.

Gammel 01-03-09, 12:30   #9
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Bumperbaren kan ikke taes vekk, iallefall ikke på vår som er et par år gammel. Vi har hatt vår på hytta og i fjorvinter var det fint plass til jenta vår som da var 3 1/2 år. Hun sov veldig godt i den.

Vi skal forresten selge vår

Har sendt deg PM.

Gammel 09-03-09, 13:24   #10
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Vi har kjøpt og fått vogna. Veldig fornøyde!

Men det knirker litt i den - er dette noe som kan smøres eller er det en svakhet?
(Har dere gjort noe med det før, Liljekonvall?)

Gammel 09-03-09, 20:14   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Vi har kjøpt og fått vogna. Veldig fornøyde!

Men det knirker litt i den - er dette noe som kan smøres eller er det en svakhet?
(Har dere gjort noe med det før, Liljekonvall?)

Hei igjen, den har ikke knirket før, så den har vi ikke smurt. Men det er jo en god stund siden den ble brukt sist da...... Har egentlig aldri smurt vognene jeg har hatt (og den er maaaange, iallefall 20 stk ) men har hørt at noen har smurt hjulene. Sikkert noen som vet dette bedre enn meg da. Håper det ordner seg

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 20:15   #12
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Min knirker også litt, men jeg later som om jeg ikke hører det. Har fungert bra så langt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.